Gikk du glipp av Kundereisedagen? Nå kan du se opptaket! Del 2
Hvis du gikk glipp av Kundereisedagen 24. mars har jeg en god nyhet til deg – nå er opptaket klart! Vil du se alt vi hadde å by på med både startinnslag, programlederne i studio og pauseinnslag kan du se opptaket av hele dagen her. Vi har også delt ...
Gikk du glipp av Kundereisedagen? Nå kan du se opptaket!
Hvis du gikk glipp av Kundereisedagen 24. mars har jeg en god nyhet til deg – nå er opptaket klart! Vil du se alt vi hadde å by på med både startinnslag, programlederne i studio og pauseinnslag kan du se opptaket av hele dagen her. Vi har også delt ...
Slik forbedrer du dine kundereiser
I blogginnlegget jeg skrev forrige uke fortalte jeg om hvordan du kan forbedre kundereisene dine med data i kjernen. I dag skal jeg gå nærmere inn på hvordan du konkret burde gå frem.
Bedre kundereiser med data i kjernen
Mange bedrifter fortsetter i oppgåtte spor uten å reflektere så mye over kundereiser, forretningsmodeller og prosesser. For å komme deg videre og være innovativ må du «ut av boksen» og tenke friere rundt hvilke behov du egentlig løser for kundene ...
Digitalisering av salgsprosessen og vekstkartet for salg
Noe av det mest utfordrende for mange virksomheter er å sette salgsprosessen i system. I Markedspartner tar vi alltid utgangspunkt i metode først og har derfor utviklet et kundereisekart for de fem kundenære kjerneprosessene. Nå som Kundereisedagen ...
Slik lager du en god kommunikasjonsstrategi
Vi bombarderes av informasjon, og alle – både mennesker og merkevarer – vil snakke til oss og med oss. Kampen om oppmerksomheten er knallhard og kun de sterkeste og flinkeste blir lagt merke til. I denne artikkelen får du en oppskrift og sjekkliste ...
Digital markedsføring i styrerommet: 3 grep som gjør at du blir hørt
Styret har stor påvirkningskraft og fungerer som øverste leders sparringspartner og kontrollorgan. Ideelt sett påvirker styret arbeidet med digital markedsføring fra flere perspektiver: Strategisk: Hvordan skal selskapet nå målet sitt? Hvordan skal ...
4 eksempler på hvorfor salg, markedsføring og kundeservice bør dele kundeinformasjon
Deler avdelingene dine data på tvers av de kundenære kjerneprosessene? Det bør de. Ved å la salg, markedsføring og kundeservice ha tilgang til hverandres data kan dere blant annet se hvem kundene har vært i kontakt med tidligere, automatisere ...
Hvorfor er datakvalitet så viktig i CRM
Datakvalitet i CRM-systemet ditt handler om å ha riktig informasjon om eksisterende og potensielle kunder både på bedrifts- og personnivå. I tillegg må du ha riktige data om kommunikasjonen som inngår i salgsprosessene, kundeserviceprosessene og ...
Klar tale og tydelig kommunikasjon for ledere
Når du skal skrive til, eller snakke med dine ansatte, kunder, samarbeidspartnere eller kolleger, er det utrolig viktig at du gjør deg forstått. Du tenker sikkert at du ikke hadde blitt leder om du ikke hadde evnen til å gjøre deg forstått? Men husk ...