AI for ledere: Slik lager du din egen personlige rådgiver (med ChatGPT)
Du har sikkert testet ChatGPT og fått tilbake vage, generelle svar som kunne passet for hvem som helst? Det er ikke akkurat det du trenger når du skal ta viktige beslutninger, planlegge strategier eller få hjelp til komplekse lederutfordringer. Men, ...
Nå kan ChatGPT shoppe og gjøre oppgaver på egenhånd
OpenAI har nok en gang lansert en teknologi som kan forandre hvordan vi bruker og forholder oss til nettsider: Operator. Denne agenten bruker en nettleser til å utføre oppgaver på dine vegne. Den kan for eksempel fylle ut skjemaer, bestille ...
Så fort har ChatGPT utviklet seg
Etter at ChatGPT ble tilgjengelig for alle på slutten av 2022, har det kommet nye modeller fra OpenAI på rekke og rad. Ikke bare har modellene blitt langt kraftigere, men de har også blitt rimeligere å bruke til å bygge egne AI-tjenester på. ...
8 råd til toppledere: Slik lykkes du med AI-transformasjonen
Kunstig intelligens (AI) snur opp ned på rammebetingelsene for hele bransjer og endrer spillereglene for verdiskaping. Som toppleder må du navigere i denne teknologiske revolusjonen for å sikre konkurransekraft og fremtidig vekst.
Fikk du med deg disse populære artiklene på Digitalleder i 2024?
I romjula la jeg ut noen av de mest populære artiklene på Inboundbloggen. Her kommer 8 artikler som ble ekstra mye lest på Digitalleder i 2024. Har du fått med deg alle? Eller er det kanskje noen du vil lese på nytt? Her er det mye spennende ...
AI krever helt nye strategier for å henge med
AI har ført til at verden ikke lenger utvikler seg jevnt. Det betyr at man ikke kan se bakover når man skal legge strategier for fremtiden.
Derfor må du tenke helt nytt når du lager markedsplan for 2025
I en verden preget av raske teknologiske endringer og økende konkurranse, kan det å planlegge markedsføringsaktiviteter være utfordrende.
Bedre kundeopplevelser med AI-agenter
AI er på vei til å bli en gamechanger for hvordan bedrifter skaper gode kundeopplevelser. Ved å benytte deg av AI-agenter får du ikke bare effektivisert interne prosesser, men også personalisert og forbedret interaksjonene med kunder.
Derfor må du jobbe helt annerledes med web fremover
AI-tjenester som ChatGPT har allerede begynt å endre hvordan vi som brukere finner informasjon og løser oppgaver på nettet. Dette får store konsekvenser for hvordan virksomheter må jobbe med sin digitale tilstedeværelse.
Etablerte metoder må dø! AI i markedsføring, salg og kundeservice
Verden endrer seg og folks vaner endrer seg, noe som får meg til å stille spørsmålet: Kan vi fortsette å lene oss på etablerte metoder i alle de kundenære prosessene? Svaret er etter min mening et rungende NEI. Kunstig intelligens (AI) baner vei for ...