I blogginnlegget jeg skrev forrige uke fortalte jeg om hvordan du kan forbedre kundereisene dine med data i kjernen. I dag skal jeg gå nærmere inn på hvordan du konkret burde gå frem.
I blogginnlegget jeg skrev forrige uke fortalte jeg om hvordan du kan forbedre kundereisene dine med data i kjernen. I dag skal jeg gå nærmere inn på hvordan du konkret burde gå frem.
Temaer: Kundereisedagen 2022, forbedring av kundereisen, fornøyde kunder
Mange bedrifter fortsetter i oppgåtte spor uten å reflektere så mye over kundereiser, forretningsmodeller og prosesser. For å komme deg videre og være innovativ må du «ut av boksen» og tenke friere rundt hvilke behov du egentlig løser for kundene dine, og om det «oppdraget» kunden gir din bedrift kan løses på en annen – bedre – måte med den digitale verktøykassen vi har tilgjengelig i dag. Tenk data, trådløs kommunikasjon, lokasjonstjenester, skybaserte verktøy, kunstig intelligens, etc - vi har uendelige muligheter i dag vi ikke hadde før.
Temaer: kundereise, digitalisering av kundereisen, Kundereisedagen 2022
Noe av det mest utfordrende for mange virksomheter er å sette salgsprosessen i system. I Markedspartner tar vi alltid utgangspunkt i metode først og har derfor utviklet et kundereisekart for de fem kundenære kjerneprosessene. Nå som Kundereisedagen 2022 nærmer seg med stormskritt tenkte jeg å oppsummere litt fra et av webinarene vi hadde i fjor: Digitalisering av salgsprosessen og vekstkartet for salg.
Temaer: salgsprosess, effektivisering av salgsprosessen, Kundereisedagen 2022
Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.
Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no
Tlf: 950 11 700
www.markedspartner.no
kundestotte@markedspartner.no
Medarbeidere ›
Personvern og vilkår ›
Kalnesveien 5,
1712 Grålum
Kart/veibeskrivelse
Nydalsveien 12 A,
0484 Oslo
Kart/veibeskrivelse
Tlf: 950 11 700
Nyhetsbrev på e-post ›
LinkedIn ›
Facebook ›
Twitter ›