Slik forbedrer du dine kundereiser

Av Stig Hammer 17. mars 2022

I blogginnlegget jeg skrev forrige uke fortalte jeg om hvordan du kan forbedre kundereisene dine med data i kjernen. I dag skal jeg gå nærmere inn på hvordan du konkret burde gå frem. 

Les mer ›

Temaer: Kundereisedagen 2022, forbedring av kundereisen, fornøyde kunder

Bedre kundereiser med data i kjernen

Av Stig Hammer 10. mars 2022

Mange bedrifter fortsetter i oppgåtte spor uten å reflektere så mye over kundereiser, forretningsmodeller og prosesser. For å komme deg videre og være innovativ må du «ut av boksen» og tenke friere rundt hvilke behov du egentlig løser for kundene dine, og om det «oppdraget» kunden gir din bedrift kan løses på en annen – bedre – måte med den digitale verktøykassen vi har tilgjengelig i dag. Tenk data, trådløs kommunikasjon, lokasjonstjenester, skybaserte verktøy, kunstig intelligens, etc - vi har uendelige muligheter i dag vi ikke hadde før.

Les mer ›

Temaer: kundereise, digitalisering av kundereisen, Kundereisedagen 2022

Digitalisering av salgsprosessen og vekstkartet for salg

Av Linda Harlem 3. mars 2022

Noe av det mest utfordrende for mange virksomheter er å sette salgsprosessen i system. I Markedspartner tar vi alltid utgangspunkt i metode først og har derfor utviklet et kundereisekart for de fem kundenære kjerneprosessene. Nå som Kundereisedagen 2022 nærmer seg med stormskritt tenkte jeg å oppsummere litt fra et av webinarene vi hadde i fjor: Digitalisering av salgsprosessen og vekstkartet for salg.

Les mer ›

Temaer: salgsprosess, effektivisering av salgsprosessen, Kundereisedagen 2022

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen