Blogginnlegg om datakvalitet
Bates 5 råd for å bygge bedre kundereiser basert på data
For å lykkes med gode kundereiser, er det avgjørende å samle data fra alle kontaktpunkter med kundene. Det har boligbyggelaget Bate jobbet mye med det siste året.
God datakvalitet er avgjørende for å lykkes med CRM
God datakvalitet er helt avgjørende for å oppnå maksimal verdi fra CRM-systemet. Det sikrer bedre beslutningsgrunnlag, økt effektivitet, bedre prosesser, redusert risiko, forbedret kundeopplevelse og overholdelse av lovmessige krav.
Fem tips som vil gjøre din bedrift bedre rustet for 2023
De beste blir stadig bedre. Nye utfordrere og ny teknologi kommer. Tidene er tøffe og endres fort. Derfor må du bli bedre i 2023 enn du var i 2022.
Datafangst – det viktigste kapittelet i datastrategien din
Jeg har et mål med dette innlegget – å gjøre deg i stand til å ha en datafangststrategi som funker for deg og din bedrift. Det er en kunst å samle riktig data, som du faktisk får bruk for, uten å plage kundene dine. Det har blitt vanlig å si at data ...
9 nivåer du må gjennom for bedre datakvalitet
I dette blogginnlegget skal jeg komme med 9 nivåer dere burde gå gjennom for å forbedre deres datakvalitet. Hvis du henger med helt til slutt skal jeg også dele en konkret formel som vil hjelpe dere å bruke data som en av deres aller største ...
4 eksempler på hvorfor salg, markedsføring og kundeservice bør dele kundeinformasjon
Deler avdelingene dine data på tvers av de kundenære kjerneprosessene? Det bør de. Ved å la salg, markedsføring og kundeservice ha tilgang til hverandres data kan dere blant annet se hvem kundene har vært i kontakt med tidligere, automatisere ...
Hvorfor er datakvalitet så viktig i CRM
Datakvalitet i CRM-systemet ditt handler om å ha riktig informasjon om eksisterende og potensielle kunder både på bedrifts- og personnivå. I tillegg må du ha riktige data om kommunikasjonen som inngår i salgsprosessene, kundeserviceprosessene og ...