For ledere om strategi, markedsføring og salg

En blogg fra Markedspartner

Derfor må toppledelsen bruke CRM

Når virksomheten innfører en ny CRM-løsning, gjør det at mange ansatte må jobbe på nye måter. Denne store endringen må toppledelsen ta på alvor, slik at både de og resten av organisasjonen får full verdi av investeringen.

Vil nettsider eksistere i framtiden?

I en stadig mer digitalisert verden er det naturlig å spørre seg om nettsider slik vi kjenner dem i dag, vil fortsette å eksistere. Med teknologiske fremskritt som kunstig intelligens og økt bruk av API-er, er det mange som spekulerer i om nettsider ...

Nå endres forventningene til kundeservice radikalt

Stenger kundeservicen til bedriften din klokken 16? Må kundene dine vente i telefonkø? Må de via en telefonsvarer med tastevalg for å bli satt videre til riktig avdeling eller person? Er det store begrensninger i hva førstelinje kan besvare av ...

Samler dere riktig data i markedsføringen?

Hvordan dere samler inn data i markedsføringen er avgjørende for å sikre at dere oppnår det dere skal – og at det kan måles.

Dette må du tenke på for at din innholdsstrategi skal ha god effekt

En innholdsstrategi er en tilnærming for å skape og forvalte innhold som støtter bestemte forretningsmål. Men, hvordan kan du sørge for at innholdsstrategien din får maks effekt?

Slik lykkes norske ledere med inbound marketing

I en verden der endring er det eneste konstante, står du som leder ved et veiskille. Skal du tråkke den samme stien eller skal du våge deg ut på nye eventyr?

Konkurrentene dine sparer millioner på generativ AI

AI påvirker nå alle bransjer og selskaper, noe som både gir besparelser og økt inntjening.

Bates 5 råd for å bygge bedre kundereiser basert på data

For å lykkes med gode kundereiser, er det avgjørende å samle data fra alle kontaktpunkter med kundene. Det har boligbyggelaget Bate jobbet mye med det siste året.

Generativ AI som en del av kjøpsreisen

I en verden hvor teknologien stadig utvikler seg, er det viktig for bedrifter å holde tritt for å tilby de beste kundeopplevelsene. Sammen med Frydenbø Bil har vi integrert generativ AI for å gjøre kjøpsreisen «kjøpe bruktbil» så smidig og tilpasset ...

Hvordan måle verdien av innholdet du lager?

Vet du om innholdsmarkedsføringen din gir «penger i kassa»? Det er ingen eksakt vitenskap å måle verdien av innholdet du publiserer, men med gode verktøy kan du komme langt på vei.

Se flere av våre blogger