Slik får du idéer til å lage innhold langs kundereisen

Av Magne Henriksen 30. september 2021

Synes du også at det høres fint ut med godt innhold som tiltrekker seg kjøpeklare kunder, men at det ikke er helt enkelt å trylle det frem? Her er mine beste innspill til hvordan du kan lykkes.

Slik bygger du bedre kundereiser

Les mer ›

Temaer: kommunikasjon, innholdsstrategi, kundereisen

Seks givende år med inbound

Av Erlend Førsund 18. mars 2021

Da MarkedsPartner gikk «all in» på inbound marketing og salg i 2014, begynte vi på en vekstreise vi aldri har angret på. I denne artikkelen deler jeg litt om hvilke resultater det har gitt oss, hva vi gjorde riktig, og hva vi gjorde galt.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, innholdsstrategi, inbound sales

SEO i 2021: Hvor relevant er innholdet for autoritet?

Av Tove Eggen 24. desember 2020

Søkemotoroptimalisering er umulig vanskelig uten innhold. Og innhold som ikke er forankret i en overordnet digital strategi er like nytteløst som å sende ut julekort uten å adressere konvolutten. Derfor vil de fleste innholdsstrategier omhandle metoder for å nå potensielle kunder basert på nøkkelordanalyser, personas og kjøpsintensjon. Støttet av inbound-marketing, kartlegging av kundereiser og innholdsmarkedsføring. Det er sånn innholdet når fram til de som kan ha nytte av det du skriver. Hvis innholdet i tillegg gir leseren verdi i form av nytte og innsikt, kan det være motivasjon nok til å trigge kjøp.

Les mer ›

Temaer: SEO, innholdsstrategi, content marketing, innholdsmarkedsføring, digitalisering av kundereisen, SEO 2021

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen