For ledere om strategi, markedsføring og salg

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om Bedre kundeservice

Nå endres forventningene til kundeservice radikalt

Stenger kundeservicen til bedriften din klokken 16? Må kundene dine vente i telefonkø? Må de via en telefonsvarer med tastevalg for å bli satt videre til riktig avdeling eller person? Er det store begrensninger i hva førstelinje kan besvare av ...

Slik skaper du langvarige kundeforhold ved å bruke CRM

Et CRM-system kan brukes til så mangt, blant annet til å effektivisere og forbedre kundeprosesser, forsterke relasjoner og få kontroll på hva som skjer med potensielle og eksisterende kunder. Det ligger jo egentlig litt i ordet Customer Relationship ...

Hvorfor svarer du ikke når kunden fyller ut skjema på hjemmesiden?

Se for deg en kunde som står en stund foran en sofa i en møbelbutikk. En oppgående selger ser kundeadferden og tar kontakt for å hjelpe. Hvis selger mot formodning ikke tar kontakt, men kunden selv går bort til kassen, gir han/hun et tydelig uttrykk ...

Se flere av våre blogger