Tillit er vår tids viktigste valuta

Av Magne Henriksen 23. mai 2018

Du kan ikke kjøpe det, og du kan heller ikke få det gratis. Tillit er noe du må fortjene.

Les mer ›

Temaer: digitalisering, kunstig intelligens, tillit

Hvordan kunstig intelligens kan skape gevinster i marketing og salg

Av Tore Berntsen 7. mars 2018

Bedrifter verden over benytter i dag kunstig intelligens (AI) til å forbedre markedsføring, salg og kundeservice. I dette innlegget får du en introduksjon til de ulike typene AI som finnes og råd til hvordan du kan implementere AI i egen virksomhet.

Les mer ›

Temaer: teknologi, kunstig intelligens

Kunstig intelligens og kommersiell tillit

Av Gorm Kunøe 13. desember 2017

«Å satse på kunstig intelligens er et strategisk valg drevet frem enten av kravet til en teknologisk vei ut av en konkurransemessig blindgate, eller en naturlig prosess mot større grad av integrasjon. Det er det interne fokus. Utfordringen er å ikke glemme kundene opp i gleden over rasjonaliseringsgevinsten», skriver Gorm Kunøe i dette gjesteinnlegget.

Les mer ›

Temaer: kundeservice, digitalisering, kunstig intelligens

Hvilke nye jobber vil skapes av kunstig intelligens (AI)?

Av Tore Berntsen 23. august 2017

Vil kunstig intelligens (AI) gi færre eller flere jobber i fremtiden? Ekspertene mener flere. Her er tre av dem.

Les mer ›

Temaer: digitalisering, kunstig intelligens

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen