Bates 5 råd for å bygge bedre kundereiser basert på data

For å lykkes med gode kundereiser, er det avgjørende å samle data fra alle kontaktpunkter med kundene. Det har boligbyggelaget Bate jobbet mye med det siste året.

Generativ AI som en del av kjøpsreisen

I en verden hvor teknologien stadig utvikler seg, er det viktig for bedrifter å holde tritt for å tilby de beste kundeopplevelsene. Sammen med Frydenbø Bil har vi integrert generativ AI for å gjøre kjøpsreisen «kjøpe bruktbil» så smidig og tilpasset ...

Hvordan måle verdien av innholdet du lager?

Vet du om innholdsmarkedsføringen din gir «penger i kassa»? Det er ingen eksakt vitenskap å måle verdien av innholdet du publiserer, men med gode verktøy kan du komme langt på vei.

Hva er medietrening og hvordan kan det styrke selskapet?

Har du noen gang sett TV-intervjuer som gikk kjepprett ad undas? Med en stotrende mellomleder i allværsjakke som prøver å forsvare en tabbe?Det har du nok. Men du har også sett stødige ledere som bareeier intervjuet. Forskjellenligger i ...

De mest leste blogginnleggene på Digitalleder i 2023

På tirsdag tok jeg et tilbakeblikk på de mest leste blogginnleggene på Inboundbloggen og Digitalleder kan jo ikke være noe dårligere. Hvilke blogginnlegg var mest populære, og hvilke temaer engasjerte mest? Jeg har samlet opp de 10 innleggene som ...

Fire trinn til en god markedsplan for 2024

God markedsplanlegging er avgjørende for å sikre at markedsaktivitetene tar deg i retning av selskapets overordnede mål og strategier. Her er fire trinn du må gjennom for å lykkes.  

Hvorfor du burde bygge rapporteringen din på CRM-data

Ved å bygge rapporteringen din på CRM-data kan du prestere bedre, justere raskere og samarbeide bedre på tvers av avdelinger. Kontinuerlig og oppdaterte rapportgrunnlag gir innsikt i teamets ytelse, og hvordan kunden påvirker lønnsomhet i selskapet ...

Slik jobber du smartere med salg i 2024

Jobber du så smart du kan med salg? Her er noen av mine beste tips til hvordan du kan forenkle salgsprosessene dine og utnytte data på best mulig måte.

Vil AI ødelegge inbound marketing?

Inbound marketing handler om at kunden finner deg når de har en utfordring du kan løse. De siste 25 årene har synlighet i Google vært viktig for å lykkes med det. Så hva skjer når stadig mer av problemløsningen flytter seg til AI-chatter?

Praktisk bruk av AI i markedsføringen

Hver dag kommer det nye AI-tjenester. Her er noen av verktøyene og metodene jeg bruker i jobben min som markedssjef.

Se flere av våre blogger