Øk trafikken til nettsiden ved å velge riktig søkeord i HubSpot
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Ikke undervurder verdien av en grundig søkeordsanalyse. Velger du riktige søkeord vil du rangere høyere i søkemotorenes resultatsider (SERPs) og dermed generere mer organisk trafikk. I denne oppskriften lærer ...
Få økt trafikk til nettstedet ditt med sitelinks i Google AdWords
Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Sliter du med for få klikk på Google AdWords-annonsene dine? En måte å få flere til å klikke på Google AdWords-annonsene dine er å bruke annonseutvidelsen for sitelinks. Dette gjør at du kan vise søkere ...
Slik skaper du engasjement ved å opprette grupper på LinkedIn
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 De fleste av oss har innsett at kjøpsreisen har endret seg drastisk de siste årene. Kjøpsreisen begynner på nett. Vi søker etter informasjon og anbefalinger, leser produktanmeldelser og sammenligner leverandører ...
Øk antall e-postabonnenter med pop-up tilbud
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du kan få flere abonnenter til nyhetsbrevet ditt ved hjelp av pop-ups. Pop-ups kan virke irriterende for mange, men sannheten er at de virker. Denne oppskriften passer ...
Bruk innholdstilbud på LinkedIn til å konvertere potensielle kunder
Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan bruke bedriftens innholdstilbud til å tiltrekke og konvertere potensielle kunder på LinkedIn.
Slik A/B-tester du en e-post i HubSpot
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er det få som leser e-postene dine? Ved å sende to forskjellige versjoner til to forskjellige grupper av e-postmottakerne dine vil du kunne avdekke informasjon om den optimale e-posten. Her viser jeg deg hvordan ...
Generer leads med chatbot fra Chatfuel i Facebook Messenger
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Chatfuel er en av de mest brukte plattformene for chatbots. Her viser jeg deg hvordan du setter opp en chatbot for å generere flere leads i Facebook Messenger. Den er fleksibel, enkel og gratis
Opprett videoannonser på YouTube for å engasjere potensielle kunder
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Annonsering på YouTube gir bedriften din tilgang på over én milliard brukere, hele 3,7 millioner av disse er nordmenn. Vi konsumerer videoer på internett som aldri før. Hver dag ser YouTube-brukere flere hundre ...
Engasjer følgerne dine med 360-graders video på Facebook
Tid: 5-15 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I denne oppskriften går jeg gjennom hvordan du laster opp 360-graders videoer til Facebook-siden din. En 360-video engasjerer målgruppen din ved å gi mulighet for å «panorere» og rotere i et 360-graders ...
Slik A/B-tester du en landingsside i HubSpot
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Du har en landingsside, men hvordan får du den til å gi optimale resultater? A/B-tester du landingssiden din kan du optimalisere for flere konverteringer. Denne oppskriften viser deg hvordan du gjennomfører ...