En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Øk konverteringer med skjema i stedet for CTA i bunnen av blogginnlegg

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Beste praksis i inbound marketing er å inkludere en Call-to-Action (CTA) i bunnen av hvert blogginnlegg for å konvertere besøkende til leads. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan øke konverteringsraten ...

Annonsér kommende innhold på LinkedIn for økt konverteringsrate

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Jeg vil her vise deg en oppskrift på hvordan du kan utnytte effekten ved å forberede følgerne dine på kommende innhold. Du kan gjøre dette i hvilken som helst kanal, men jeg vil her vise deg hvordan du kan ...

Øk antall konverteringer med brukergenererte konkurranser

Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Sett i gang en konkurranse hvor målgruppen din lager innholdet i en kampanje. Innsendte bidrag vises på en landingsside og fungerer som et insentiv for å delta. Konkurransen engasjerer målgruppen din, og ...

Øk trafikken til innholdet ditt med native annonsering på Facebook

Tid: 5-6 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Sliter du med å få nok trafikk til innholdet ditt ved hjelp av Facebook-annonsering? Da kan native annonsering via Facebook være løsningen. Dette er en form for annonsering som kamuflerer seg i brukerens ...

Øk antall konverteringer ved bruk av kundevurderinger med Trustpilot

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Kundevurderinger skaper en trygghetsfølelse når en potensiell kunde vurderer å kjøpe noe av deg. Det gjør det til en effektiv måte å øke antall konverteringer. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du samler ...

Øk konverteringsraten på landingssiden din med heatmap

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Det er ikke et spørsmål om man bør prioritere konverteringer, det er et spørsmål om hvordan. Denne oppskriften skal svare på det spørsmålet, nemlig hvordan man kan øke antall konverteringer ved hjelp av ...

Øk engasjement med Facebook Messenger

Tid: 5-15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Benytt Svarassistent i Facebook Messenger for å øke engasjementet til de som besøker Facebook-siden din. I denne oppskriften viser jeg hvordan du setter det opp.

Generer flere leads ved å mobiltilpasse Google AdWords-annonsene dine

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Konverterer AdWords-annonsene dine bra på desktop, men ikke like godt på mobilenheter? Ved å skreddersy annonsene dine for mobilbrukere kan du oppnå bedre konverteringsrate. I denne oppskriften viser jeg ...

Slik bruker du hashtags på sosiale medier for å øke engasjement

Tid: 5 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Internettspråket har opplevd en markant utvikling i takt med sosiale medier i de senere årene. Hashtags er en stor del av denne utviklingen. Det som kun var en knapp på telefonen er nå en del av et viktig ...

Slik bruker du e-bøker til å få flere e-postabonnenter

Tid: 2 timer Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Det finnes mange taktikker for hvordan du kan øke antall e-postabonnenter til nyhetsbrevet ditt. I denne vekstoppskriften viser jeg deg hvordan du bruker e-bøker som incitament til å melde seg på nyhetsbrevet ...

Se flere av våre blogger