Blogginnlegg om HubSpot
Øk antall konverteringer med Live Chat
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Vi ønsker svar på spørsmålene våre raskere enn noen gang før og vi vil at det skal være så enkelt og effektivt som mulig. Mange bruker allerede chat-løsninger i applikasjoner som SnapChat, Facebook Messenger og ...
Slik lager du en CTA som konverterer
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 En CTA (Call to action) er et grafisk element eller tekst, ofte i form av en knapp som du kan bruke på nettsiden din for å veilede leserne og fortelle dem hva de skal gjøre videre. En god CTA er nødvendig ...
Bruk HubSpot Meetings til å øke antall bookede møter
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I mange bransjer er et møte med bedriften siste del av kjøpsprosessen for potensielle kunder. Du må derfor sikre at de raskt og enkelt kan booke et møte med deg. I denne oppskriften viser jeg hvordan du ...
Slik lager du en e-postmal som reduserer kostnaden per konvertering
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 E-postmarkedsføring er en viktig og effektiv kanal innen inbound marketing, men kan ofte føles som spam. Det er derfor viktig å etablere et personalisert og trygt forhold til leseren. Tenk på e-postmarkedsføring ...
Tilpass chat-løsningen din med chatflows fra HubSpot
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Ved hjelp av chatflows kan du bygge din egen live chat. Du får mulighet til å tilpasse automatiske meldinger, velge hvem som får tilgang til å se og bruke live chat, og du får velge når og hvor live chat ...
Få flere leads ved å arrangere og gjennomføre et webinar
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Et webinar gir deg muligheten til å bygge relasjoner og dele kompetanse med potensielle kunder. Tanken på å gjennomføre ditt første webinar kan være overveldende, men med den rette webinar-programvaren ...
Slik blir du mer relevant med lister i HubSpot
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Lister er et kraftig verktøy i HubSpot. Funksjonen lar deg segmentere på detaljnivå som igjen kan brukes til å behandle leads og drive målrettet e-postmarkedsføring.
Øk antall konverteringer med bruk av HubSpot Smart CTA
Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Smarte CTA-er er en svært effektiv metode for å personalisere et grafisk element eller en tekst til å treffe potensielle kunder med rett buskap, til rett tid. Det handler om å ta i bruk data til å levere ...
Øk rekkevidden på innholdet ditt med delingsknapper
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes mange muligheter for å øke rekkevidden på et budskap. Noen metoder tar lengre tid enn andre, og kan bli utsatt grunnet kompleksitet. Å legge til rette for at kontaktene dine kan dele eller ...
Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og ...