Øk trafikken til nettsiden ved å velge riktig søkeord i HubSpot

Av Hanne Sofie Hammer 6. oktober 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Ikke undervurder verdien av en grundig søkeordsanalyse. Velger du riktige søkeord vil du rangere høyere i søkemotorenes resultatsider (SERPs) og dermed generere mer organisk trafikk. I denne oppskriften lærer jeg deg hvordan du velger riktige søkeord i HubSpot. 
Les mer ›

Temaer: HubSpot, søkemotor, økt trafikk

Slik blir du mer relevant med lister i HubSpot

Av Anders Sollie Hoff 5. september 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Lister er et kraftig verktøy i HubSpot. Funksjonen lar deg segmentere på detaljnivå som igjen kan brukes til å behandle leads og drive målrettet e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, HubSpot, økt konvertering, Segmentering

Øk rekkevidden på innholdet ditt med delingsknapper

Av Anders Sollie Hoff 11. juli 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Det finnes mange muligheter for å øke rekkevidden på et budskap. Noen metoder tar lengre tid enn andre, og kan bli utsatt grunnet kompleksitet. Å legge til rette for muligheten til å dele eller sende til en venn er derimot en enkel sak. Det tar deg maks 1 time, og nå skal jeg vise deg hvordan du gjør det.  

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, innhold, HubSpot, e-postmarkedsføring, CTA

Slik øker du trafikken til firmabloggen din ved hjelp av Google AMP

Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 2. juni 2017

Tid: 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Accelerated Mobile Pages, forkortet AMPgjør at blogginnleggene dine lastes inn raskere for alle som leser innholdet på firmabloggen din fra mobil. Dette gjøres ved å lage en «forenklet» og «lettere» versjon av nettsidene til mobil og nettbrett. 

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, content marketing, HubSpot, øke trafikk

Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?

Av Anders Sollie Hoff 2. juni 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og potensielle kunder til å engasjere seg i innholdet ditt. Her viser jeg deg hvordan. 

Les mer ›

Temaer: HubSpot, e-postmarkedsføring, epost, økt engasjement

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen