En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Få økt salg i butikk med Google Store Visits

Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Registrer aktiviteten nettannonsene dine genererer utenfor Internett ved hjelp av konverteringssporing og bruk denne statistikken til å se hvilke kampanjer, søkeord og enheter som genererer flest ...

Chatbots i markedsføring: Del innholdet ditt med bots i Facebook Messenger

Tid: 15-20 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Bruk bots i Facebook Messenger til å spre et innholdstilbud raskt og enkelt. Be Facebook-brukerne kommentere «Ja, takk» på innlegget ditt og la chatboten gjøre arbeidet for deg.

Hvordan få flere leads ved bruk av landingssider

Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 2 av 5 En landingsside med verdifullt innhold for målgruppen din er en ypperlig metode for å generere flere leads. Her viser jeg deg hvordan du går frem.

Lag video tutorials med Soapbox for å konvertere potensielle kunder

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ønsker du å demonstrere noe for målgruppen din? Videoer er en effektiv måte å konvertere potensielle kunder på. Kom i gang og lag video tutorials for å demonstrere produktene eller tjenestene dine for ...

Engasjer målgruppen din med 360-graders video på YouTube

Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 360-graders video øker i popularitet og byr på en rekke fordeler en «vanlig» video ikke kan tilby. Spesielt når det gjelder å fange oppmerksomhet og å engasjere seere stiller 360-graders video i en egen ...

Konverter besøkende i WordPress med exit pop-ups fra Sumo

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Forlater folk nettsiden din uten å legge igjen viktige spor som en e-postadresse? Hver gang du går glipp av en e-postadresse, går du glipp av et lead (og en senere salgsmulighet). I denne oppskriften ...

Bruk dynamiske søkeannonser til å generere flere annonseklikk på Google

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 15 % av alle søk som gjøres på Google er søk vi aldri før har sett. Hvordan kan du være i stand til å fange opp denne trafikken? Dynamiske søkeannonser setter deg i stand til å fange opp relevant og ...

Gjør besøkende om til leads med CTA i ankertekst

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Leser du igjennom alle innleggene du kommer over på nettet fra A-Å? Nei, sier du? Antok det. Da er du en del av majoriteten. Faktisk leser de fleste av oss sjelden mer enn 60 % av en artikkel på nett. ...

Bruk landingssider på messer for å øke antall e-postabonnenter

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 E-postlistene våre reduseres jevnlig og vi må hele tiden finne nye måter å øke antall abonnenter på. Her viser jeg deg en enkel metode for hvordan du kan skaffe til veie flere e-postabonnenter ved å bruke ...

Slik får du økt salg i nettbutikken med remarketing i søkeannonser

Tid: 1 timer Vanskelighetsgrad: 5 av 5 Forlater folk nettsidene dine før de har kjøpt noe? Remarketinglister i søkeannonser er et ypperlig verktøy for å tilpasse Google AdWords-annonsene dine mot de som tidligere har vist interesse for produktene ...

Se flere av våre blogger