En kokebok for digital vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om sosiale medier

Driv trafikk til nettsidene dine med linker i Instagram Stories

Tid: 5-15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det å inkludere linker i Instagram Stories er en godt taktikk for å generere trafikk, leads og salg direkte fra plattformen. Her får du en innføring i hvordan du gjør det.

Få flere følgere på YouTube med abonner-knapp i videoer

Tid: 10 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Med enkle justeringer på YouTube-videoene dine, kan du føre seere til andre videoer, spillelister eller kanaler på YouTube. Du kan også spørre folk om de vil følge kanalen din, og det er nettopp dette ...

Snapchat-konto for bedrifter: Slik engasjerer du målgruppen

Tid: 1 dag Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er det verdt tiden din å opprette en Snapchat-konto for bedriften? Det kan være vanskelig å se for seg umiddelbar nytte av en tilstedeværelse på Snapchat, men det betyr ikke at du bør overse plattformen med over ...

Hvordan opprette en bedriftsside på Facebook

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes mange grunner til hvorfor en bedriftsside på Facebook er fordelaktig for suksessen til en bedrift eller merkevare. Nedenfor finner du 10 enkle steg du må ta for å opprette, synliggjøre og ...

Hvordan opprette en annonsekonto på Facebook

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Gjennom annonsering på Facebook kan du nå ut til eksisterende og potensielle kunder. I denne artikkel skal jeg vise deg hvordan du kan opprette en annonsekonto for bedriften din på Facebook.

Facebook: Skap et godt førsteinntrykk på bedriftssiden med «Our Story»

Tid: 40 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ønsker du å øke kvaliteten på bedriftens Facebook-side, bør du ta en titt på funksjonen «Our story», som gir deg muligheten til å fortelle bedriftens historie og skape et godt førsteinntrykk hos potensielle ...

Slik kan du promotere innhold gjennom en kunde på Instagram

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 For kort tid siden lanserte Instagram muligheten til å sponse andres organiske poster på Instagram gjennom Facebook Ads Manager. Dette gjør det enklere for deg som leverandør å styre annonseringen selv og ...

Hvordan samle inn kontakter via LinkedIn Lead Gen Forms

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 På samme måte som Facebook bruker Lead Ads, bruker LinkedIn noe som heter Lead Gen Forms til å samle inn kontakter. Dette fungerer på samme måte, ved å sende inn et skjema til plattformen. I denne ...

Slik bruker du avstemninger på Twitter til å skape engasjement

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Twitter gir deg muligheten til å forstå hva målgruppen din mener om gitte tema ved hjelp av polls (på norsk spørreundersøkelse/avstemming). Plattformen som også omtales som en mikrobloggetjeneste, lar deg ...

De 3 mest effektive metodene for å generere leads på Facebook

Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Vet du hvor dine potensielle kunder befinner seg? Facebook har over 2,2 billioner innlogginger i løpet av én måned. 1,45 billioner av disse logger seg inn hver dag. Sannsynligheten for at dine potensielle ...

Se flere av våre blogger