Hvordan samle inn kontakter via LinkedIn Lead Gen Forms

Av Line Glimsdal 19. juli 2019

Tid: 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

På samme måte som Facebook bruker Lead Ads, bruker LinkedIn noe som heter Lead Gen Forms til å samle inn kontakter. Dette fungerer på samme måte, ved å sende inn et skjema til plattformen. I denne artikkelen forteller jeg deg hvordan du kan sette opp dine egne skjemaer på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, annonsering, LinkedIn

LinkedIn Pulse: Øk trafikken til egne nettsider

Av Maria Pettersson 24. august 2018

Tid: 15-30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Gjennom nyhetsaggregatoren LinkedIn Pulse kan du øke trafikken til egne nettsider, skape nettverk og vise fram din ekspertise. I denne oppskrifter viser jeg hvordan du lykkes med å dele artikler via publiseringsplattformen.  

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, LinkedIn, innhold, øke trafikk

Hvordan dele en video på LinkedIn?

Av Maria Pettersson 16. mars 2018

Tid: 5 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Bruker du LinkedIn til å bygge ditt profesjonelle nettverk, men er fortsatt i tvil på hvordan du kan inkorporere video for å øke synligheten din, skape engasjement eller bli oppfattet som en tankeleder? En personlig video kan gi et innblikk i hvem du er eller hva din virksomhet kan tilby. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan publisere video i din egen statusoppdatering på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, video, LinkedIn

Slik skaper du engasjement ved å opprette grupper på LinkedIn

Av Nadia C. Aurdal 29. september 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

De fleste av oss har innsett at kjøpsreisen har endret seg drastisk de siste årene. Kjøpsreisen begynner på nett. Vi søker etter informasjon og anbefalinger, leser produktanmeldelser og sammenligner leverandører før vi tar en avgjørelse. Vår jobb som markedsførere er derfor å være synlige, relevante, nyttige og hjelpsomme langs hele kjøpsreisen. En måte vi kan skape engasjement på er å opprette nettsamfunn for å dele faglig innhold av verdi. Her viser jeg deg hvordan ved å opprette en gruppe på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: LinkedIn, økt engasjement

Bruk innholdstilbud på LinkedIn til å konvertere potensielle kunder

Av Maria Pettersson 15. september 2017

Tid: 15-30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan bruke bedriftens innholdstilbud til å tiltrekke og konvertere potensielle kunder på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, LinkedIn, leadsgenerering, innhold

Annonsér kommende innhold på LinkedIn for økt konverteringsrate

Av Nadia C. Aurdal 4. august 2017

Tid: 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Jeg vil her vise deg en oppskrift på hvordan du kan utnytte effekten ved å forberede følgerne dine på kommende innhold. Du kan gjøre dette i hvilken som helst kanal, men jeg vil her vise deg hvordan du kan gjøre det på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: konvertering, innholdsmarkedsføring, LinkedIn

Hvordan øke trafikken til innholdet ditt med LinkedIn-annonsering?

Av Fredrik Stang 6. juni 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

LinkedIn er et verdifullt verktøy for å knytte et profesjonelt nettverk. Men – det er også en verdifull markedsføringsplattform som kan øke besøkstrafikken til bloggen og nettstedet ditt. Jeg vil nå vise deg hvordan du setter opp og benytter deg av sponsede innlegg på LinkedIn for å øke trafikken til innholdet du tilbyr.

Les mer ›

Temaer: LinkedIn, leadsgenerering, øke trafikk

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen