På samme måte som Facebook bruker Lead Ads, bruker LinkedIn noe som heter Lead Gen Forms til å samle inn kontakter. Dette fungerer på samme måte, ved å sende inn et skjema til plattformen. I denne artikkelen forteller jeg deg hvordan du kan sette opp dine egne skjemaer på LinkedIn.
Temaer: sosiale medier, annonsering, LinkedIn
Gjennom nyhetsaggregatoren LinkedIn Pulse kan du øke trafikken til egne nettsider, skape nettverk og vise fram din ekspertise. I denne oppskrifter viser jeg hvordan du lykkes med å dele artikler via publiseringsplattformen.
Temaer: sosiale medier, LinkedIn, innhold, øke trafikk
Bruker du LinkedIn til å bygge ditt profesjonelle nettverk, men er fortsatt i tvil på hvordan du kan inkorporere video for å øke synligheten din, skape engasjement eller bli oppfattet som en tankeleder? En personlig video kan gi et innblikk i hvem du er eller hva din virksomhet kan tilby. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan publisere video i din egen statusoppdatering på LinkedIn.
Temaer: sosiale medier, video, LinkedIn
De fleste av oss har innsett at kjøpsreisen har endret seg drastisk de siste årene. Kjøpsreisen begynner på nett. Vi søker etter informasjon og anbefalinger, leser produktanmeldelser og sammenligner leverandører før vi tar en avgjørelse. Vår jobb som markedsførere er derfor å være synlige, relevante, nyttige og hjelpsomme langs hele kjøpsreisen. En måte vi kan skape engasjement på er å opprette nettsamfunn for å dele faglig innhold av verdi. Her viser jeg deg hvordan ved å opprette en gruppe på LinkedIn.
Temaer: LinkedIn, økt engasjement
Bruk innholdstilbud på LinkedIn til å konvertere potensielle kunder
Av Maria Pettersson 15. september 2017
I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan bruke bedriftens innholdstilbud til å tiltrekke og konvertere potensielle kunder på LinkedIn.
Temaer: sosiale medier, LinkedIn, leadsgenerering, innhold
Jeg vil her vise deg en oppskrift på hvordan du kan utnytte effekten ved å forberede følgerne dine på kommende innhold. Du kan gjøre dette i hvilken som helst kanal, men jeg vil her vise deg hvordan du kan gjøre det på LinkedIn.
Temaer: konvertering, innholdsmarkedsføring, LinkedIn
LinkedIn er et verdifullt verktøy for å knytte et profesjonelt nettverk. Men – det er også en verdifull markedsføringsplattform som kan øke besøkstrafikken til bloggen og nettstedet ditt. Jeg vil nå vise deg hvordan du setter opp og benytter deg av sponsede innlegg på LinkedIn for å øke trafikken til innholdet du tilbyr.
Temaer: LinkedIn, leadsgenerering, øke trafikk