Slik A/B-tester du en e-post i HubSpot

Av Fredrik Stang 12. september 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Er det få som leser e-postene dine? Ved å sende to forskjellige versjoner til to forskjellige grupper av e-postmottakerne dine vil du kunne avdekke informasjon om den optimale e-posten. Her viser jeg deg hvordan du A/B-tester en e-post i HubSpot for å øke engasjement i form av antall ganger den åpnes og klikkes på.

Les mer ›

Temaer: A/B-test, økt konvertering, e-post

Slik A/B-tester du en landingsside i HubSpot

Av Fredrik Stang 22. august 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Du har en landingsside, men hvordan får du den til å gi optimale resultater? A/B-tester du landingssiden din kan du optimalisere for flere konverteringer. Denne oppskriften viser deg hvordan du gjennomfører tester av din egen landingsside i HubSpot for å øke konverteringsraten.

Les mer ›

Temaer: A/B-test, økt konvertering, landingsside

Slik A/B-tester du en CTA i HubSpot

Av Fredrik Stang 2. juni 2017

Tid: 1 timer
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

En god CTA (Call-to-Action) er nøkkelen til en høy konverteringsrate. A/B-testing av en slik knapp kan resultere i flere leads og salg. Hvordan oppnår du det? Denne oppskriften forteller deg hvordan du gjennomfører tester av CTA-en din i HubSpot – slik at konverteringsraten på landingssidene dine øker.

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, A/B-test, økt konvertering, CTA

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Siste innlegg

Søk i bloggen