Blogginnlegg om A/B-test
Slik A/B-tester du en CTA i HubSpot
Tid: 1 timer Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Nøkkelen til en høy konverteringsrate er ofte en god CTA (Call-to-Action). I HubSpot har du mulighet til å A/B-teste flere ulike versjoner for å finne den som fungerer best. I denne oppskriften viser jeg deg ...
Øk konverteringene på landingssiden din med Google optimize
Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Med Google optimize kan du sette opp variasjoner av landingssidene dine. Setter du i tillegg opp en integrasjon til Google analytics kan du enkelt analysere hva som fungerer best for din målgruppe.
Slik A/B-tester du en e-post i HubSpot
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er det få som leser e-postene dine? Ved å sende to forskjellige versjoner til to forskjellige grupper av e-postmottakerne dine vil du kunne avdekke informasjon om den optimale e-posten. Her viser jeg deg hvordan ...
Slik A/B-tester du en landingsside i HubSpot
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Du har en landingsside, men hvordan får du den til å gi optimale resultater? A/B-tester du landingssiden din kan du optimalisere for flere konverteringer. Denne oppskriften viser deg hvordan du gjennomfører ...