Slik A/B-tester du en CTA i HubSpot

Av Ann Helen Fossheim 14. februar 2020

Tid: 1 timer
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Nøkkelen til en høy konverteringsrate er ofte en god CTA (Call-to-Action). I HubSpot har du mulighet til å A/B-teste flere ulike versjoner for å finne den som fungerer best. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, A/B-test, økt konvertering, CTA

Øk konverteringene på landingssiden din med Google optimize

Av Sten-Martin Andreassen 14. september 2018

Tid: 1-2 timer
Vanskelighetsgrad: 4 av 5

Med Google optimize kan du sette opp variasjoner av landingssidene dine. Setter du i tillegg opp en integrasjon til Google analytics kan du enkelt analysere hva som fungerer best for din målgruppe.

Les mer ›

Temaer: konvertering, A/B-test, Google optimize, CRO

Slik A/B-tester du en e-post i HubSpot

Av Fredrik Stang 12. september 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Er det få som leser e-postene dine? Ved å sende to forskjellige versjoner til to forskjellige grupper av e-postmottakerne dine vil du kunne avdekke informasjon om den optimale e-posten. Her viser jeg deg hvordan du A/B-tester en e-post i HubSpot for å øke engasjement i form av antall ganger den åpnes og klikkes på.

Les mer ›

Temaer: A/B-test, økt konvertering, e-post

Slik A/B-tester du en landingsside i HubSpot

Av Fredrik Stang 22. august 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Du har en landingsside, men hvordan får du den til å gi optimale resultater? A/B-tester du landingssiden din kan du optimalisere for flere konverteringer. Denne oppskriften viser deg hvordan du gjennomfører tester av din egen landingsside i HubSpot for å øke konverteringsraten.

Les mer ›

Temaer: A/B-test, økt konvertering, landingsside

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen