For ledere om strategi, markedsføring og salg

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om AI

AI for ledere: Slik lager du din egen personlige rådgiver (med ChatGPT)

Du har sikkert testet ChatGPT og fått tilbake vage, generelle svar som kunne passet for hvem som helst? Det er ikke akkurat det du trenger når du skal ta viktige beslutninger, planlegge strategier eller få hjelp til komplekse lederutfordringer. Men, ...

Så fort har ChatGPT utviklet seg

Etter at ChatGPT ble tilgjengelig for alle på slutten av 2022, har det kommet nye modeller fra OpenAI på rekke og rad. Ikke bare har modellene blitt langt kraftigere, men de har også blitt rimeligere å bruke til å bygge egne AI-tjenester på. ...

8 råd til toppledere: Slik lykkes du med AI-transformasjonen

Kunstig intelligens (AI) snur opp ned på rammebetingelsene for hele bransjer og endrer spillereglene for verdiskaping. Som toppleder må du navigere i denne teknologiske revolusjonen for å sikre konkurransekraft og fremtidig vekst.

Fikk du med deg disse populære artiklene på Digitalleder i 2024?

I romjula la jeg ut noen av de mest populære artiklene på Inboundbloggen. Her kommer 8 artikler som ble ekstra mye lest på Digitalleder i 2024. Har du fått med deg alle? Eller er det kanskje noen du vil lese på nytt? Her er det mye spennende ...

AI krever helt nye strategier for å henge med

AI har ført til at verden ikke lenger utvikler seg jevnt. Det betyr at man ikke kan se bakover når man skal legge strategier for fremtiden.

Derfor må du tenke helt nytt når du lager markedsplan for 2025

I en verden preget av raske teknologiske endringer og økende konkurranse, kan det å planlegge markedsføringsaktiviteter være utfordrende.

Bedre kundeopplevelser med AI-agenter

AI er på vei til å bli en gamechanger for hvordan bedrifter skaper gode kundeopplevelser. Ved å benytte deg av AI-agenter får du ikke bare effektivisert interne prosesser, men også personalisert og forbedret interaksjonene med kunder.

Derfor må du jobbe helt annerledes med web fremover

AI-tjenester som ChatGPT har allerede begynt å endre hvordan vi som brukere finner informasjon og løser oppgaver på nettet. Dette får store konsekvenser for hvordan virksomheter må jobbe med sin digitale tilstedeværelse.

Forenklet dataanalyse med ChatGPT

For oss som jobber med markedsføring og salg er det avgjørende å raskt kunne analysere og visualisere data. Med fremveksten av AI, spesielt verktøy som ChatGPT, har det åpnet seg en ny mulighet for dataanalyse – nemlig å kunne «snakke» til dataene ...

Er AI-søk slutten for tradisjonell SEO?

OpenAI, selskapet bak ChatGPT, har i sommer lansert en egen søkemotor som fundamentalt kan endre måten vi søker på nettet. Den heter SearchGPT, og testes nå av reelle brukere. Dette kan få store implikasjoner for digital markedsføring og ...

Se flere av våre blogger