Temaer: leadsgenerering, HubSpot, live chat
Nøkkelen til en høy konverteringsrate er ofte en god CTA (Call-to-Action). I HubSpot har du mulighet til å A/B-teste flere ulike versjoner for å finne den som fungerer best. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.
Temaer: leadsgenerering, A/B-test, økt konvertering, CTA
En CTA (Call to action) er et grafisk element eller tekst, ofte i form av en knapp som du kan bruke på nettsiden din for å veilede leserne og fortelle dem hva de skal gjøre videre. En god CTA er nødvendig for å konvertere lesere til leads. Utformingen av denne CTA-en kan være avgjørende for å få flest mulig klikk. I denne oppskriften gir jeg deg mine beste tips for å oppnå nettopp dette.
Temaer: leadsgenerering, HubSpot, økt konvertering, CTA
Temaer: leadsgenerering, HubSpot, live chat
Et webinar gir deg muligheten til å bygge relasjoner og dele kompetanse med potensielle kunder. Tanken på å gjennomføre ditt første webinar kan være overveldende, men med den rette webinar-programvaren og nøye planlegging vil du være godt rustet for oppgaven. I denne oppskriften lærer du hvordan man arrangerer og gjennomfører et webinar ved bruk av GoToWebinar og HubSpot.
Temaer: leadsgenerering, HubSpot, økt konvertering, webinar, GoToWebinar
Hotjar hjelper deg som markedsfører å få unik og verdifull informasjon om styrker og svakheter ved nettsiden din. Verktøyet gir deg innsikt i hvordan de besøkende faktisk bruker nettstedet. Dette er uvurderlig når du ønsker å forbedre brukeropplevelsen, øke konverteringer eller effektivisere bedriftens nettside.
Temaer: leadsgenerering, økt konvertering, hotjar, brukeropplevelse
Smarte CTA-er er en svært effektiv metode for å personalisere et grafisk element eller en tekst til å treffe potensielle kunder med rett buskap, til rett tid. Det handler om å ta i bruk data til å levere utelukkende relevant, personlig og skreddersydd innhold til besøkende av nettstedet ditt. Her lærer du hvordan.
Temaer: leadsgenerering, HubSpot, økt konvertering, CTA
Digital annonsering har etablert nye måter for bedrifter å nå og engasjere potensielle kunder på. Til tross for denne utviklingen er det to ting som ikke har endret seg: Verdien av leads med høy kvalitet, og utfordringen med å skaffe dem. Denne oppskriften forteller deg hvordan du kan konvertere Facebook-brukere til potensielle kunder ved hjelp av Lead Ads.
Temaer: sosiale medier, Facebook, leadsgenerering, betalt annonsering, få flere leads
Hver dag bruker millioner av mennesker Pinterest som verdens idékatalog. Over 75 % av ideene kommer fra bedrifter som benytter kanalen til å skape oppmerksomhet, øke trafikk, oppfordre til handling eller øke salget i butikk eller på nett. I denne oppskriften viser jeg hvordan du oppretter og anvender en bedriftskonto på Pinterest til å øke synlighet, interesse og antall konverteringer.
Temaer: sosiale medier, leadsgenerering, økt konvertering, øke trafikk, Pinterest
Video som verktøy til å formidle et budskap er forventet å stå for 82 % av trafikken på internett i 2021. Der man før var avhengig av dyre videokameraer, kan man i dag produsere video i HD-kvalitet med mobilen. Dette er en av årsakene til den store veksten av video på nettet i dag. Og best av alt: Det tar ikke spesielt lang tid.
Temaer: video, leadsgenerering, innhold, økt konvertering