Blogginnlegg om konvertering
Øk konverteringene på landingssiden din med Google optimize
Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Med Google optimize kan du sette opp variasjoner av landingssidene dine. Setter du i tillegg opp en integrasjon til Google analytics kan du enkelt analysere hva som fungerer best for din målgruppe.
Chatbots i markedsføring: Del innholdet ditt med bots i Facebook Messenger
Tid: 15-20 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Bruk bots i Facebook Messenger til å spre et innholdstilbud raskt og enkelt. Be Facebook-brukerne kommentere «Ja, takk» på innlegget ditt og la chatboten gjøre arbeidet for deg.
Lag video tutorials med Soapbox for å konvertere potensielle kunder
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ønsker du å demonstrere noe for målgruppen din? Videoer er en effektiv måte å konvertere potensielle kunder på. Kom i gang og lag video tutorials for å demonstrere produktene eller tjenestene dine for ...
Annonsér kommende innhold på LinkedIn for økt konverteringsrate
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Jeg vil her vise deg en oppskrift på hvordan du kan utnytte effekten ved å forberede følgerne dine på kommende innhold. Du kan gjøre dette i hvilken som helst kanal, men jeg vil her vise deg hvordan du kan ...
Øk antall konverteringer med brukergenererte konkurranser
Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Sett i gang en konkurranse hvor målgruppen din lager innholdet i en kampanje. Innsendte bidrag vises på en landingsside og fungerer som et insentiv for å delta. Konkurransen engasjerer målgruppen din, og ...
Øk antall konverteringer ved bruk av kundevurderinger med Trustpilot
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Kundevurderinger skaper en trygghetsfølelse når en potensiell kunde vurderer å kjøpe noe av deg. Det gjør det til en effektiv måte å øke antall konverteringer. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du samler ...