Med Google optimize kan du sette opp variasjoner av landingssidene dine. Setter du i tillegg opp en integrasjon til Google analytics kan du enkelt analysere hva som fungerer best for din målgruppe.
Øk konverteringene på landingssiden din med Google optimize
Av Sten-Martin Andreassen 14. september 2018
Temaer: konvertering, A/B-test, Google optimize, CRO
Chatbots i markedsføring: Del innholdet ditt med bots i Facebook Messenger
Av Wibeke Degerdal Gulliksen 22. desember 2017
Bruk bots i Facebook Messenger til å spre et innholdstilbud raskt og enkelt. Be Facebook-brukerne kommentere «Ja, takk» på innlegget ditt og la chatboten gjøre arbeidet for deg.
Temaer: konvertering, Facebook, Chatbot
Lag video tutorials med Soapbox for å konvertere potensielle kunder
Av Wibeke Degerdal Gulliksen 24. november 2017
Ønsker du å demonstrere noe for målgruppen din? Videoer er en effektiv måte å konvertere potensielle kunder på. Kom i gang og lag video tutorials for å demonstrere produktene eller tjenestene dine for målgruppen din.
Temaer: konvertering, video
Jeg vil her vise deg en oppskrift på hvordan du kan utnytte effekten ved å forberede følgerne dine på kommende innhold. Du kan gjøre dette i hvilken som helst kanal, men jeg vil her vise deg hvordan du kan gjøre det på LinkedIn.
Temaer: konvertering, innholdsmarkedsføring, LinkedIn
Øk antall konverteringer med brukergenererte konkurranser
Av Wibeke Degerdal Gulliksen 1. august 2017
Sett i gang en konkurranse hvor målgruppen din lager innholdet i en kampanje. Innsendte bidrag vises på en landingsside og fungerer som et insentiv for å delta. Konkurransen engasjerer målgruppen din, og innholdet bygger tillit og bidrar til å konvertere nye kunder. Her viser jeg deg hvordan du enkelt kommer i gang.
Temaer: konvertering, innhold
Øk antall konverteringer ved bruk av kundevurderinger med Trustpilot
Av Wibeke Degerdal Gulliksen 25. juli 2017
Kundevurderinger skaper en trygghetsfølelse når en potensiell kunde vurderer å kjøpe noe av deg. Det gjør det til en effektiv måte å øke antall konverteringer. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du samler inn og setter opp kundevurderinger på nettsiden og Facebook-siden din.
Temaer: konvertering, Facebook, nettside