Hvordan konvertere besøkende til leads med Facebook retargeting?
Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Visste du at hele 96 % av de besøkende til nettsiden din forlater den uten å konvertere? Besøkende må eksponeres for et budskap gjentatte ganger før de er klare til å ta en kjøpsbeslutning. Facebook ...
Hvordan øke trafikken til innholdet ditt med LinkedIn-annonsering?
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 LinkedIn er et verdifullt verktøy for å knytte et profesjonelt nettverk. Men – det er også en verdifull markedsføringsplattform som kan øke besøkstrafikken til bloggen og nettstedet ditt. Jeg vil nå vise ...
Slik øker du trafikken til firmabloggen din ved hjelp av Google AMP
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Accelerated Mobile Pages, forkortet AMP, gjør at blogginnleggene dine lastes inn raskere for alle som leser innholdet på firmabloggen din fra mobil. Dette gjøres ved å lage en «forenklet» og «lettere» ...
Øk trafikken inn til egne sider ved å publisere på Medium.com
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Medium.com er en sosial publiseringsplattform åpen for alle som ønsker å finne eller dele kunnskap, ideer og historier også andre har verdi av. Jeg vil her vise deg en oppskrift på hvordan du kan bruke ...
Hvordan øke antall e-postabonnenter med HubSpot Lead Flows?
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Hva om det finnes en enkel måte å øke antall e-postabonnementer på? De siste årene har pop-up-skjemaer blitt mer og mer populært for å promotere innhold, øke bloggabonnenter, kontaktlister og skyte fart i ...
Hvordan få flere leads ved hjelp av video i Wistia
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Sliter du med å konvertere besøkende på siden din til leads? Bruk av video i kjøpsprosessen forenkler prosessering av informasjon. Denne oppskriften viser deg hvordan du utnytter egne videoer i videoverktøyet ...