Digital markedsføring og salg som skaper vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om innholdsproduksjon

Innholdsmarkedsføring: Så lett er det å bomme på målgruppen

Kreativ produksjon av relevant innhold er et sentralt element i digital markedsføring. For å treffe målgruppen, må du være kreativ innenfor de rette rammene. Det handler om å svare på de rette spørsmålene med bruk av riktig språkdrakt.

Skal du starte med innholdsproduksjon? Dette må du vite

Enten du allerede har bestemt deg for å begynne med innholdsproduksjon eller fortsatt er i vurderingsfasen, er det viktige ting du må vurdere før du setter i gang.

Derfor bør du ha en helhetlig innholdsplan

En innholdsplan er en strategisk plan som beskriver hva slags innhold som skal produseres. Alle bedrifter burde ha en helhetlig innholdsplan fordi den gir en overordnet strategi og en plan for hvordan innholdet dere lager skal utvikles og ...

7 tips til innhold som styrker merkevaren din

Du vet sikkert at din bedrifts merkevare er summen av alt dere viser og gjør. Fra logoen og bilder dere deler på Instagram til kvaliteten på produkter, tjenester, kundeservice og innhold som produseres. Jeg tror merkevarebygging kan styrkes med økt ...

Blogginnleggene dere likte best i 2021

Nå som året er på hell er tiden kommet for refleksjon og tilbakeblikk på året som har gått. Det er nettopp det jeg har gjort med blogginnleggene vi har publisert det siste året - tatt et tilbakeblikk. Hvilke blogginnlegg har vært mest populære og ...

På tide å fylle opp den neste kalenderen, publiseringskalenderen for 2022

Når alle lukene i adventskalenderen er åpnet, ribba, lutefisken og pinnekjøttet er fordøyd, er det på høy tid å ta fatt på kalenderen for neste år. Jeg undres, fungerer konseptet for adventskalendere også for innholdsproduksjon?

Hva er det du ønsker å si? Skriv målrettet innhold som konverterer

En blogg for din bedrift som både tiltrekker seg nye kunder og gir nyttig informasjon og tips til eksisterende kunder, er veldig ofte fornuftig. Men skriver du på en måte som er forståelig og gjør at leserne vil benytte seg av ditt tilbud?

Digital synlighet – del 1 av 3: Eide medier

Hvordan får du flere kunder til å finne deg på nettet? Det er den hellige gral for mange markedsførere. I denne artikkelserien ser vi på eide, fortjente og betalte medier, og hvordan du kan bruke disse flatene for å skape økt synlighet på nett. Eide ...

Ønsker du at bedriftens nettsider oppnår bedre resultater? En innholdsanalyse kan være løsningen. Slik gjør du det!

Du har søkt i Google og tror du har funnet det du er på jakt etter. Du klikker på et av søkeresultatene og inn på en nettside. Men så stopper du. Du har sikkert opplevd det: Det du søkte på, og det du kommer inn til – stemmer ikke overens. Teksten ...

«Old Town Road»: Toppet hitlisten ved hjelp av innholdsmarkedsføring

Historien om Lil Nas X, den unge og ukjente musikeren som droppet ut av college for å satse på sin lidenskap, med et budsjett på tretti dollar, er et fascinerende eksempel på effekten av digital markedsføring, content marketing og storytelling.

Dra til med en real historie for å skape tillit

Vi liker alle å få servert en god historie. I markedsføring er dette fremdeles et godt virkemiddel for å vekke interesse og skape tillit hos målgruppen. Her er litt inspirasjon, godt hjulpet av Spotify og Aston Martin.

Se flere av våre blogger