Blogginnlegg om inbound marketing
Dette kjennetegner selskapene som lykkes med inbound marketing
Digital markedsføring utvikler seg hele tiden, og det er viktigere enn noen gang å skille seg ut fra mengden. Inbound marketing er en effektiv måte å engasjere og konvertere målgrupper på, men ikke alle får det til. Hva er det egentlig som skiller ...
Bærekraftig markedsføring: Nøkkelen til framtida
I en verden der forbrukerne blir stadig mer bevisste på miljø og samfunnsansvar blir bærekraftig markedsføring mer enn bare en trend. Det blir en nødvendighet for virksomheter som ønsker å være relevante og konkurransedyktige.
Hva er forskjellen på content marketing og inbound marketing?
Mange lurer på hva som er forskjellen på Inboundmarketing og Content marketing. Er det to sider av samme sak, eller er det faktiske forskjeller på de to markedsføringsmetodene?
Innholdsmarkedsføring: Så lett er det å bomme på målgruppen
Kreativ produksjon av relevant innhold er et sentralt element i digital markedsføring. For å treffe målgruppen, må du være kreativ innenfor de rette rammene. Det handler om å svare på de rette spørsmålene med bruk av riktig språkdrakt.
Hvordan kan spenningslenker gjøre artikkelen din bedre? Jeg skal vise deg.
Det fins en metode som drar med seg leseren gjennom teksten du har skrevet. Den kommer til å gjøre deg til en bedre inbound marketing-skribent. Hvordan? La oss begynne.
13 trender vi tror på: Inbound marketing i 2024
Illustrasjon: ChatGPT4.0 (alle bilder) Inbound marketing er i dag en moden og effektiv form for markedsføring, 19 år etter at Brian Halligan lanserte begrepet. Men verden går videre, og inbound marketing–begrepet fortsetter å utvikle seg. Her er ...
Hvordan ta inbound marketing til neste nivå med data og CRM
På Inbound-dagen forrige uke holdt jeg, og min kollega Tom Kristian, et foredrag om hvordan du kan forbedre markedsføringen din ved å bruke data og CRM riktig. I dette blogginnlegget oppsummerer jeg de viktigste punktene. Hvis du heller vil se det ...
De beste markedsførerne spiller på følelser
Menneskehjernen er lat. Den ønsker å bruke så lite energi som mulig på å ta avgjørelser. Det bør du ta hensyn til i markedsføring og salg – også innen B2B.
Fra "tja" til "ja" med riktig CTA
En CTA-knapp kan være mye mer enn bare en «bestill her»- eller «kontakt oss»-knapp. Den kan gi mer verdi enn som så . For selve kundereisen er ikke ferdig selv om kunden har fått svar på det de lurte eller var nysgjerrige på – de søker ofte etter ...
Hvordan lage innhold tilpasset de ulike fasene i kjøpsreisen
Kjøpsreisen er den reisen en kunde går gjennom fra han eller hun erkjenner et problem eller en utfordring, frem til et kjøp. Det viktig at du har innhold som støtter kundene i alle fasene av denne reisen.
Hvordan få flere kunder til nettbutikken med inbound marketing
Inbound marketing er så mye mer enn lange og tunge salgsprosesser, kan det også fungere som en salgsstrategi for bedrifter med nettbutikk? Svaret er ja! I dette innlegget skal jeg vise deg tre typer Inbound marketing som fungerer utmerket for å øke ...