Blogginnlegg om content marketing (3)
Hvorfor ingeniører og fageksperter bør blogge
Jobber du i en bedrift som har startet med inbound marketing, og du har fått signaler om at du vil bli en av bidragsyterne – men du er travel og lurer på hva du vil få igjen for strevet? Eller er du kanskje markedssjef og ansvarlig for å rekruttere ...
Content marketing: 7 metoder for å få mer ut av innholdet ditt
En av de store feilene som begås innen inbound- og content marketing er at vi bruker mye tid og ressurser på å produsere innhold – og mindre tid og ressurser på å promotere det. Her følger syv metoder for effektiv innholdspromotering, og hvordan du ...
Slik skriver du en god kundereferanse
En av de beste måtene du kan bevise din verdi på er å skape fengslende kundecaser som skildrer den positive innvirkningen ditt produkt eller tjeneste har hatt på en av dine kunder. Kunders suksesshistorier har som et resultat blitt en av de mest ...
Video fra INBOUND-konferansen dag 3: Bedre innhold, ikke mer
I dagens video fra INBOUND i Boston, har vi snakket med Scott D. Meyer, som holdt foredraget "Do better, not more". Budskapet er at kvalitet trumfer kvantitet når det gjelder innhold. Meyer hadde tallene til å bevise det og ga håndfaste råd som ...
3 content marketing-lærdommer fra Leicesters suksess i Premier League
Våren 2016 var moderne tids største idrettssensasjon et faktum. Leicester City Football Club vant verdens mest konkurranseutsatte liga, Premier League. Hvis Askeladden Leicester kan triumfere i milliardindustrien engelsk fotball, så kan du triumfere ...
Sjekkliste: Lage en e-bok? Dette må du tenke på!
Du har fått ansvar for den nye e-boken bedriften din ønsker, og er full av gode idéer. Men hvor skal du begynne? Hva bør du ta stilling til, og hvilke elementer består en e-bok av? Her får du en sjekkliste.
96 % som besøker hjemmesiden din er ikke klare til å kjøpe. Hva gjør du med det?
Studier viser at kun 4 prosent av de som besøker nettstedet ditt, er klare til å kjøpe akkurat der og da. Hva er din plan for å vise de resterende 96 prosentene at du har noe å tilby dem også?
Hvorfor din CEO ikke bryr seg om innholdsmarkedsføring
Får du ikke klarsignal fra din CEO til å investere i innholdsmarkedsføring? Usikker på hvordan du skal kommunisere fordelene? Forsøk å sette deg i hans posisjon, og du vil forstå hvorfor han ikke bryr seg om innholdsmarkedsføring - ennå.
Content marketing: Hvordan bygge et publikum
Suksess innen inbound- og content marketing avhenger av om du klarer å bygge (og å holde på) et publikum: Abonnenter som føler at innholdet ditt tilfører dem verdi og som blir eksponert for det på regelmessig basis.
Digital markedsføring for dummies
Marketing er et område som alltid er i endring. Nye moteord dukker stadig opp, og som leder kan det være utfordrende å henge med i svingene når markedssjefen forteller om den digitale markedsstrategien. I dette innlegget vil du lære om fem trender ...
Innholdsmarkedsføring har reformert digital markedsføring og salg
Fram til rundt 2012 hadde SEO-byråene omtrent monopol på oppskriften til å bli funnet på Google, og dermed løsningen på hvordan øke trafikk og salg. Mange var like flinke på å selge SEO-avtaler til blåøyde markedssjefer som dominikanermunkene var på ...