Digital markedsføring og salg som skaper vekst

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om AI

ChatGPT trenger deg for å kunne skape innhold av verdi

De aller fleste har prøvd ChatGPT, men med varierende entusiasme. Kanskje har du bare testet forsiktig med et par spørsmål, som "Hvordan blir jeg rik?" eller "Hvordan får jeg Wi-Fi til å fungere?". Eller kanskje du nå bruker ChatGPT som en ...

Konsistent kommunikasjon: Slik bruker du AI til å strømlinjeforme tone of voice

Synes du det er slitsomt å holde stilen? Nei, jeg tenker ikke på klesstilen, men på stil og tone i kommunikasjonen? Også kjent som tone ofvoice (ToV)? Du er ikke alene. Jeg skal gi deg noen triks, for det har blitt lettere med kunstig intelligens ...

Slik får du en enklere arbeidshverdag med ChatGPT

De fleste som hører ordet «AI» tenker på «ChatGPT» med en gang. Selv om generativ AI er mye mer enn ChatGPT (eller AI-assistenter generelt), så er det kanskje nettopp dette som er mest tilgjengelig for de fleste av oss.

Slik blir du en Excel-konge med GPT-4o

Er du klar til å ta dine Excel-ferdigheter til nye høyder? Med GPT-4o som din personlige assistent, har du verktøyet som trengs for å mestre Excel på en effektiv måte. Her er noen konkrete tips som vil hjelpe deg å bli en Excel-ekspert.

Slik bruker du AI for bedre kampanjeresultater med Meta Advantage+ Audience

AI (kunstig intelligens) er et av de heteste temaene om dagen, og mange ser etter måter AI kan effektivisere arbeidsdagen på. Meta har lansert flere AI-drevne produkter, inkludert Advantage+ Audience, Advantage+ Shopping Campaigns og Advantage+ ...

Google ruller ut AI-søk: Vil endre annonsering

Når Google gir brukerne svar direkte i søket, vil det være mindre nødvendig å klikke seg inn på lenker. Da stilles det helt andre krav til innholdsprodusenter og annonsører.

Slik bruker du Canva til å lage profesjonelt AI-generert innhold

AI har i hovedsak vært synlig for forbrukere i form av tekst og visuelt innhold. ChatGPT tok verden med storm tidligere i år og nå florerer AI-genererte bilder i sosiale medier. Disse endringene har fått store aktører som Canva til å tilpasse seg et ...

AI i betalt søk: en game changer

Kunstig intelligens (AI) er blitt en kraftig alliert for markedsførere, og har drastisk endret måten vi nærmer oss betalt søksannonsering på. AI har gjort det mulig å ha en mer effektiv og målrettet tilnærming til betalt søk, med blant annet smarte ...

5 tips for å forbedre innholdsmarkedsføringen din

Innholdsmarkedsføring blir ofte definert som det å «tiltrekke seg kunder ved å produsere innhold av høy kvalitet». Ved å dekke lesernes informasjonsbehov, skapes det en kontakt mellom deg og kunde som legger til rette for salg. Men hvordan skape ...

AI, bots, maskinlæring – hva er forskjellen?

Maskinlæring, Kunstig intelligens (AI) og bots er begreper som ofte høres i forbindelse med effektivisering av rutiner og prosesser. I dette bloginnlegget ser jeg på forskjellene mellom disse begrepene og tar for meg i hvilke tilfeller det er ...

Se flere av våre blogger