Det aller dummeste du kan gjøre som markedsdirektør i 2018

Av Marius Torjusen 11. januar 2018 | 10 minutter lesetid

De fleste av oss jobber med kunder som enten er i en kjøpsprosess, eller så er de ikke det. Har du akkurat kjøpt deg ny sofa, er det lenge til du skal kjøpe sofa igjen. Det dummeste du kan gjøre i 2018 er å bruke hoveddelen av markedsbudsjettet ditt på kunder uten erkjent behov. I denne artikkelen viser jeg deg hvordan du raskt kan nå dem som er interessert i å kjøpe produktet ditt og hvorfor du kan la de andre være i fred.

Les mer >

Temaer: digital markedsføring, kjøpsprosess, innhold, digital markedsstrategi, kunstig intelligens

8 trender markedssjefen må vite om i 2018

Av Stig Hammer 28. desember 2017 | 9 minutter lesetid

Tradisjonen tro tenkte jeg å dele hvilke trender jeg ser i horisonten for det nye året. I denne artikkelen har jeg oppsummert de desidert viktigste trendene, som vil ha store konsekvenser for markedssjefene som vet å utnytte dem.

Les mer >

Temaer: inbound marketing, digital markedsføring, trender, kunstig intelligens, Chatbot

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle