Blogginnlegg om kunstig intelligens
Tre praktiske AI-verktøy du burde bruke
Med AI kan du effektivisere oppgaver, få bedre innsikt og kommunisere med kundene dine på en smartere måte. Med så mange verktøy på markedet er det ikke alltid like lett å holde seg oppdatert. I dette innlegget skal jeg vise dere noen nyttige og ...
De tre feiteste fellene du kan gå i når du bruker ChatGPT og AI i markedsføringen
"I en verden der sokker mystisk forsvinner fra vaskemaskinen, skal én mann legge ut på et episk oppdrag for å avsløre sannheten bak tidens største husholdningsmysterium ...» (ChatGPT).
Smart annonsering som gir gode B2B-leads på LinkedIn
Å annonsere på LinkedIn er kjent for å være dyrt. Hvis du gjør det riktig, er det derimot mulig å generere relevante B2B-leads uten at det koster for mye. Her er hvordan vi fikk 195 leads til 34 kroner stykk.
Slik blir OpenAI sin søkemotor
OpenAI har nåbegynt å slippe brukere inn iprototypen av søkemotoren SearchGPT. Det er en kombinasjon av sanntidssøk og ChatGPT, som gir helt nye muligheter til å gjøre undersøkelser på nettet.
Slik får du en enklere arbeidshverdag med ChatGPT
De fleste som hører ordet «AI» tenker på «ChatGPT» med en gang. Selv om generativ AI er mye mer enn ChatGPT (eller AI-assistenter generelt), så er det kanskje nettopp dette som er mest tilgjengelig for de fleste av oss.
5 måter du kan bruke AI på i din markedsføring akkurat nå
«Alle» bruker AI om dagen, og det lanseres nye verktøy i en voldsom hastighet. Det kan være overveldende å se på hvor mye du kan bruke AI til. Derfor har jeg trukket frem 5 bruksområder med forslag til verktøy du kan begynne med. Det viktigste å ...
Så mye bedre er "nye" ChatGPT
OpenAI lanserte nylig ChatGPT-4o og etter noen ukers testing er det tydelig at dette er en stor forbedring. GPT-4 var allerede en avansert modell for tekstbehandling, men GPT-4o løfter det til et nytt nivå. Og det beste av alt, modellen er ...
AI, bots, maskinlæring – hva er forskjellen?
Maskinlæring, Kunstig intelligens (AI) og bots er begreper som ofte høres i forbindelse med effektivisering av rutiner og prosesser. I dette bloginnlegget ser jeg på forskjellene mellom disse begrepene og tar for meg i hvilke tilfeller det er ...
Bør chatbots fortsatt være en del av verktøykassen din?
Som markedsfører bruker jeg ofte analogier hentet fra byggebransjen. Selv om hverdagen til en snekker er totalt forskjellig fra en markedsfører, har vi begge verktøykasser vi benytter oss av. I dette innlegget deler jeg mine synspunkter om chatbots, ...
Det aller dummeste du kan gjøre som markedsdirektør i 2018
De fleste av oss jobber med kunder som enten er i en kjøpsprosess, eller så er de ikke det. Har du akkurat kjøpt deg ny sofa, er det lenge til du skal kjøpe sofa igjen. Det dummeste du kan gjøre i 2018 er å bruke hoveddelen av markedsbudsjettet ditt ...
Trender innen digital markedsføring i 2018
Tradisjonen tro tenkte jeg å dele hvilke trender jeg ser i horisonten for det nye året innen digital markedsføring. I denne artikkelen har jeg oppsummert de desidert viktigste trendene, som vil ha store konsekvenser for markedssjefene som vet å ...