Blogginnlegg om performance marketing
Google ruller ut AI-søk: Vil endre annonsering
Når Google gir brukerne svar direkte i søket, vil det være mindre nødvendig å klikke seg inn på lenker. Da stilles det helt andre krav til innholdsprodusenter og annonsører.
Hvordan oppnå raske resultater med betalt annonsering
I dette blogginnlegget forklarer jeg hvordan du kan bruke prinsippet om lavthengende frukt til å oppnå raske, gode resultater med betalt annonsering.
Når bør man investere i performance marketing?
Performancemarketing, eller resultatbasert markedsføring, er en form for digital annonsering hvor aktivitetene baserer seg på løpende måling og analyse, både via automatiske algoritmer og løpende optimalisering. Det er mange fordeler ved å investere ...
Hva er performance marketing?
Måten bedrifter kan jobbe med å annonsere budskapet sitt på har endret seg drastisk med tiden. Før i tiden opererte man med massekommunikasjon hvor man segmenterte på hvilken papiravis som skulle brukes og møtte utfordringer med å kunne måle ...
Hva er en god annonsetekst, og hvordan skriver du den?
Du kan være så god du bare vil på å sette opp målgrupper i Meta Ads Manager, men er ikke annonsene dine gode vil du slite med å generere den trafikken og de leadene du håper på.
Hvorfor du bør samarbeide med en Performance-spesialist
Har du vært fristet til å begi deg ut på betalt annonsering eller det vi kaller Performance-marketing, men du er ikke helt sikker på hvor du skal starte? Du er ikke alene!