En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om økt konvertering (2)

Optimaliser fortiden: Slik øker du konverteringsraten på blogginnlegg

Tid: 2 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Du har en firmablogg med mange besøkende, men få av dem blir til potensielle kunder. Høres det ut som deg, bør du sjekke ut denne oppskriften. Her viser jeg deg steg for steg hvordan du øker konverteringsraten ...

Hvordan bruke video til leadsgenerering

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Video som verktøy til å formidle et budskap er forventet å stå for 82 % av trafikken på internett i 2021. Der man før var avhengig av dyre videokameraer, kan man i dag produsere video i HD-kvalitet med ...

Få flere leads med skjemamur i videoene dine

Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 En av de mest effektive taktikkene for leadsgenerering i dag er «gating» av videoer. Ofte innebærer det at ikke-registrerte brukere kun får se innledningen til en video. For å fortsette avspillingen må ...

Øk konverteringene på landingssiden din med HubSpot Smart Content

Tid: 20-40 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Hvordan få landingssiden din til å konvertere mer? HubSpot Smart Content personaliserer innholdet på landingssiden din slik at besøkende mottar et skreddersydd budskap. Denne oppskriften viser deg ...

Facebook Custom Audience: Øk antall konverteringer med HubSpot-lister

Tid: 2 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Facebook Custom Audience tar målrettet markedsføring til et nytt nivå. Funksjonen lar deg skreddersy annonser til kontakter i CRM-systemet ditt. Tenk mulighetene som åpner seg når du i teorien kan tilby 20 % ...

Få økt salg i butikk med Google Store Visits

Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Registrer aktiviteten nettannonsene dine genererer utenfor Internett ved hjelp av konverteringssporing og bruk denne statistikken til å se hvilke kampanjer, søkeord og enheter som genererer flest ...

Konverter besøkende i WordPress med exit pop-ups fra Sumo

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Forlater folk nettsiden din uten å legge igjen viktige spor som en e-postadresse? Hver gang du går glipp av en e-postadresse, går du glipp av et lead (og en senere salgsmulighet). I denne oppskriften ...

Slik får du økt salg i nettbutikken med remarketing i søkeannonser

Tid: 1 timer Vanskelighetsgrad: 5 av 5 Forlater folk nettsidene dine før de har kjøpt noe? Remarketinglister i søkeannonser er et ypperlig verktøy for å tilpasse Google AdWords-annonsene dine mot de som tidligere har vist interesse for produktene ...

Slik A/B-tester du en e-post i HubSpot

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er det få som leser e-postene dine? Ved å sende to forskjellige versjoner til to forskjellige grupper av e-postmottakerne dine vil du kunne avdekke informasjon om den optimale e-posten. Her viser jeg deg hvordan ...

Slik A/B-tester du en landingsside i HubSpot

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Du har en landingsside, men hvordan får du den til å gi optimale resultater? A/B-tester du landingssiden din kan du optimalisere for flere konverteringer. Denne oppskriften viser deg hvordan du gjennomfører ...

Se flere av våre blogger