Bruk innholdstilbud på LinkedIn til å konvertere potensielle kunder

Av Maria Pettersson 15. september 2017

Tid: 15-30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan bruke bedriftens innholdstilbud til å tiltrekke og konvertere potensielle kunder på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, LinkedIn, leadsgenerering, innhold

LinkedIn Pulse: Øk trafikken til egne nettsider

Av Maria Pettersson 8. august 2017

Tid: 15-30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Gjennom nyhetsaggregatoren LinkedIn Pulse kan du øke trafikken til egne nettsider, skape nettverk og vise fram din ekspertise. I denne oppskrifter viser jeg hvordan du lykkes med å dele artikler via publiseringsplattformen.  

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, LinkedIn, innhold, øke trafikk

Øk antall konverteringer med brukergenererte konkurranser

Av Wibeke Degerdal Gulliksen 1. august 2017

Tid: 1-2 timer
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Sett i gang en konkurranse hvor målgruppen din lager innholdet i en kampanje. Innsendte bidrag vises på en landingsside og fungerer som et insentiv for å delta. Konkurransen engasjerer målgruppen din, og innholdet bygger tillit og bidrar til å konvertere nye kunder. Her viser jeg deg hvordan du enkelt kommer i gang.

Les mer ›

Temaer: konvertering, innhold

Hvordan bruke video til leadsgenerering

Av Anders Sollie Hoff 18. juli 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Video som verktøy til å formidle et budskap er forventet å stå for 74 % av trafikken på internett i 2017. Der man før i tiden var avhengig av dedikerte videokamera, har man i dag muligheten til å produsere fullt profesjonelt-seende videoer med mobiltelefonen sin. Dette er en av årsakene til den store veksten av video på nettet i dag. Og det beste av alt: Det tar ikke spesielt lang tid.

Les mer ›

Temaer: video, leadsgenerering, innhold, økt konvertering

Øk rekkevidden på innholdet ditt med delingsknapper

Av Anders Sollie Hoff 11. juli 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Det finnes mange muligheter for å øke rekkevidden på et budskap. Noen metoder tar lengre tid enn andre, og kan bli utsatt grunnet kompleksitet. Å legge til rette for muligheten til å dele eller sende til en venn er derimot en enkel sak. Det tar deg maks 1 time, og nå skal jeg vise deg hvordan du gjør det.  

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, innhold, HubSpot, e-postmarkedsføring, CTA

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen