Redesign av websiden? Her er 5 kritiske ting du bør tenke over

Av Hanne Marthinsen 27. juni 2017 | 3 minutter lesetid

Tiden er inne. Websidene dine er klare for et ansiktsløft. Men før du setter i gang er det viktig å ta et steg tilbake, og stille seg selv noen kritiske spørsmål. Husk at en redesignprosess gir deg sjansen til å avdekke nye behov og gi slipp på det du ikke trenger lenger. Her gir jeg deg en pekepinn på hvilke spørsmål du bør stille deg før du redesigner websidene dine.

Les mer >

Temaer: webutvikling, websider

Webstrategi: Slik planlegger du en web som selger

Av Stig Hammer 21. mars 2017 | 3 minutter lesetid

Nettstedet til virksomheten din må gi rett brukeropplevelse for de som er klare til å ta en kjøpsbeslutning. Men ikke glem kundeopplevelsen for de som ennå ikke er klare til å kjøpe.

Les mer >

Temaer: webstrategi, kjøpsprosess, websider

Hva er en redirect vs. en canonical tag? [IT-tips til markedsførere]

Av Evert Meulie 9. februar 2017 | 4 minutter lesetid

I dette innlegget blir jeg litt teknisk, men heng på - denne kunnskapen kan være kritisk for at et redesign eller nytt webprosjekt blir vellykket eller ikke. Konsekvensen av å ikke ta hensyn til redirects (omdirigeringer av nettadresser) kan bety at du mister gode plasseringer på Google og betydelig tap av trafikk. Med innsikten du får her, vil du kunne sikre at nettstedene dine opprettholder den tekniske kvaliteten som kreves.  

Les mer >

Temaer: webstrategi, websider, omdirigering, canonical tag

Hva er inbound marketing workflows?

Av Hanne Sofie Hammer 27. desember 2016 | 5 minutter lesetid

Du har kommet igang med inbound marketing og har allerede begynt å se effektene av denne leadsgenererende maskinen. Kontaktbasen din vokser, og det samme gjør mengden data om kontaktene og deres atferd. Hvordan kan du få mest mulig nytte av dette datagrunnlaget? Svaret er inbound marketing workflows.

Les mer >

Temaer: inbound marketing, websider

Webredaktørens 7 største tidstyver

Av Anett Gunnerud 22. september 2016 | 5 minutter lesetid

En kollega ringer deg for å fortelle at du må legge ut en nyhet raskt og at det helst skulle vært gjort i går. Du får ikke gjort noe med tiden som har gått, men du skal selvsagt klare å få ut nyheten raskt. Eller… gjør du?

Les mer >

Temaer: innhold, websider

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle