HubSpot vs. Marketo: Hvilket marketing automation-system er best?

Av Per Christian Kjølberg 7. juni 2018 | 4 minutter lesetid

 

Markedsføring blir en stadig mer kompleks øvelse, og nye fagområder utvikler seg kontinuerlig; søkemotoroptimalisering, leadsgenerering, sosiale medier, automatisering, dataanalyse, innholdsmarkedsføring, blogging, e-postmarkedsføring, osv. Med en marketing automation-plattform kan du koble disse funksjonene sammen til en helhetlig «markedsførings-maskin». I dette blogginnlegget sammenligner jeg to av disse MA-systemene: HubSpot og Marketo.

Les mer ›

Temaer: marketing automation, HubSpot, Marketo

Etablere og drifte HubSpot selv eller bruke en HubSpot-partner?

Av Erlend Førsund 8. mai 2018 | 4 minutter lesetid

 

Enten du nettopp har kjøpt HubSpot eller planlegge å kjøpe det, må du stille deg spørsmålet: «Skal vi sette det opp og drifte programvaren selv, eller skal vi få hjelp fra en profesjonell HubSpot-partner?» I dette innlegget har jeg samlet en del momenter dere bør tenke på i den sammenheng.

Les mer ›

Temaer: HubSpot

Her får du gratis kurs i digital markedsføring og salg

Av Maria Pettersson 20. februar 2018 | 3 minutter lesetid

 

Å følge med på utviklingen som skjer innen marketing og salg nå om dagen kan føles litt som å drikke vann fra en brannslange – det strømmer stadig på med nye verktøy, apper og beste praksiser for smart bruk av sosiale medier. I dette innlegget vil jeg presentere et gratistilbud du bør benytte deg av, enten du er en fersk eller erfaren markedsfører, eller bare ønsker å forstå de digitale mulighetene for virksomheten din bedre.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, salg, digital markedsføring, HubSpot

HubSpot: Fordeler og ulemper

Av Hanne Sofie Hammer 12. september 2017 | 4 minutter lesetid

 

Har du oppdaget behovet for å organisere og håndtere dine digitale aktiviteter? Kanskje foretar du mange av de samme markedsføringsoppgavene om igjen og om igjen? Visste du at det finnes en løsning som lar deg redusere mengden av repeterende oppgaver, og som samtidig gjør din hverdag som markedsfører tusen ganger enklere?

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, marketing automation, HubSpot

3 HubSpot-funksjoner som gjør markedsførerens liv enklere

Av Sten-Martin Andreassen 16. mai 2017 | 4 minutter lesetid

 

Er det mulig å skaffe flere kvalifiserte leads samtidig som du sparer tid? Det er ikke så utopisk som det høres ut. Lær deg disse tre teknikkene i Hubspot og du er langt på vei til å oppnå akkurat det.

Les mer ›

Temaer: tips, CRM, HubSpot, CRM-system

HubSpot eller Salesforce: Hvilket CRM-system passer best for din virksomhet?

Av Tore Berntsen 13. oktober 2016 | 7 minutter lesetid

 

Et godt fungerende CRM-system har som hovedoppgave å legge til rette for god dialog med dine kunder basert på gode data. Flere selskaper hevder at de har programvare som gjør nettopp dette (og mye annet), men hvilket system passer best for din virksomhet? I dette innlegget sammenligner jeg HubSpot vs Salesforce.

Les mer ›

Temaer: CRM, HubSpot, CRM-system, SalesForce

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle