INBOUND i Boston 2018 - dag 3

Av Magne Henriksen 8. september 2018 | 1 minutter lesetid

Brian Halligan - CEO i HubSpot på INBOUND 2018

Hva er nytt i HubSpot, og hvor er plattformen på vei? På konferansen fikk vi se at HubSpot nå er i ferd med å bli en fullverdig vekstplattform også for enterprise-segmentet. I siste viderapport fra INBOUND intervjuer vi HubSpots CEO, Brian Halligan og SVP of Product, Christopher O'Donnell.

Har du ikke lastet den ned før, anbefaler vi at du leser deg opp på digital salgs- og markedsstrategi. I denne guiden gir Stig Hammer deg en trinn for trinn-veiledning i hva du bør gjøre for å bli en digital vinner: 

Last ned gratis veiviser:  Slik etablerer du en digital salgs- og markedsstrategi i 2018

Temaer: HubSpot, INBOUND 2018


Magne Henriksen's photo

Av: Magne Henriksen

Magne jobber som Leder for innholdsmarkedsføring i MarkedsPartner. Med over 20 års erfaring fra ulike redaksjoner skal han sørge for at vi leverer innhold som gjør seg bemerket hos våre kunder. Uten godt innhold i en inbound-strategi vil du ikke oppnå suksess og Magne har som mål at redaksjonen i MarkedsPartner skal være nasjonalt ledende og levere kvalitetsinnhold som gir effekt både på kort og på lang sikt for kundene. 

Følg på LinkedIn

Epost

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

New Call-to-action

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle