Jobber du fortsatt manuelt med oppgaver som kunne vært automatisert? Svært mange prosesser knyttet til hele kundereisen kan med fordel automatiseres, noe som både vil spare deg for tid og forbedre kundereisene dine.
Les mer ›Jobb smartere, ikke hardere – automatiser kundereisen!
Av Sandra Benrud 16. mai 2023 | 5 minutter lesetid
Temaer: marketing automation, HubSpot, workflows
De aller fleste HubSpot-brukere har trolig vært borti automatiserte arbeidsflyter i HubSpot, også kjent som workflows. Det er et verktøy som effektivt lar deg sette opp regler for data- og prosessflyt i HubSpot, slik at du kan bruke tiden din på andre ting. I dette blogginnlegget skal vi se nærmere på workflow-funksjonen Custom Code, og hva du kan få ut av den.
Les mer ›Temaer: HubSpot, HubSpot CRM, Custom code
Nå kan du lage skreddersydde undersøkelser i HubSpot
Av Tom Kristian Blix-Nilsen Hansen 28. september 2021 | 3 minutter lesetid
Nyhet! I slutten av august lanserte HubSpot såkalte Custom Surveys (skreddersydde undersøkelser). I dette blogginnlegget gir jeg deg en rask oversikt over hva Custom Surveys er, hvordan det fungerer, og ikke minst hvorfor det er viktig for deg og din bedrift.
Les mer ›
Temaer: HubSpot, nyheter HubSpot, undersøkelser
CRM-plattformen HubSpot fornekter seg ikke. Nå lanserer de Operations Hub på toppen av de eksisterende hubene, Marketing, Sales, Service og CMS. Nå er det omtrent kun fantasien som begrenser hva du kan gjøre med HubSpot.
Les mer ›Temaer: HubSpot, produktnyheter i HubSpot, nyheter HubSpot, HubSpot Operations Hub, Operations Hub, hva er operations hub
INBOUND2020: Her er produktnyhetene i HubSpot
Av Erlend Førsund 13. oktober 2020 | 7 minutter lesetid
I fjor høst var jeg og flere kolleger i Boston sammen med tjueseks tusen andre, for å overvære INBOUND, HubSpots flaggskipkonferanse. Årets konferanse ble digital, men det hindret ikke HubSpot i å lansere flere spennende produktnyheter. Her er de.
Les mer ›Temaer: HubSpot, hubspot service hub, INBOUND2020, HubSpot Sales Hub, HubSpot Marketing Hub, produktnyheter i HubSpot
HubSpot er verdens ledende programvare for inbound markedsføring, -salg og -kundeservice. Plattformen er ideell for bedrifter som ønsker å jobbe datadrevet med sine kundereiser, eller etter inbound-metoden.
Les mer ›Temaer: marketing automation, HubSpot
10 grunner til å teste HubSpot – helt gratis og så lenge dere vil
Av Sten-Martin Andreassen 2. juni 2020 | 10 minutter lesetid
HubSpot er ikke bare et CRM-system. Det er en programvare som i tillegg til å inneholde et svært intuitivt CRM-system, også har fullverdige funksjoner for e-post, kundeservice, sosiale medier, blogging, analyse av nettstedstrafikk og kampanjer. For å nevne noen. Og best av alt? Samtlige funksjoner er samlet på ett sted.
Les mer ›Temaer: HubSpot, CRM-system, Friksjonsfritt salg
HubSpot har vokst mye de siste årene og består i dag av flere moduler og prisnivåer. I denne artikkelen får du en innføring i de ulike alternativene, samt hva det koster å kjøpe programvaren gjennom en norsk HubSpot-partner.
Les mer ›Temaer: marketing automation, HubSpot
Kjøpe HubSpot? Slik velger du den beste leverandøren
Av Kristofer Anker 19. februar 2020 | 3 minutter lesetid
Her er mine tips til hvordan du går frem for å kjøpe HubSpot via en norsk partner – som er smart om du ønsker norskspråklig support i etableringsfasen. «Bukken til havresekken», tenker du kanskje. Men etter å ha jobbet med HubSpot i flere år, hos to forskjellige HubSpot-partnere, har jeg nok grunnlag til å gi deg noen objektive råd.
Les mer ›Temaer: HubSpot
Hvordan komme i gang med HubSpot? (7 enkle steg for implementering)
Av Hans Viken Sunde 12. februar 2020 | 5 minutter lesetid
Her er en enkel oversikt over hvordan du går frem for å komme i gang med HubSpot, enten du ønsker gjøre alt selv eller om du får hjelp av en HubSpot-partner. Artikkelen er basert på erfaring fra å implementere og drifte HubSpot for et stort antall kunder og måten vi i MarkedsPartner bruker HubSpot selv.
Les mer ›
Markedspartner har i flere år benyttet Zendesks programvare for kundestøtte. I 2018 kom HubSpot med en egen modul for kundestøtte, kalt HubSpot Service Hub. MarkedsPartner byttet i 2019 programvare fra Zendesk til HubSpot Service Hub. Forut for dette byttet gjorde vi en evaluering av både Zendesk og HubSpot Service Hub. Her deler jeg våre erfaringer med Zendesk og HubSpot.
Les mer ›Temaer: HubSpot, Zendesk, hubspot service hub
De aller fleste virksomheter liker å fortelle at de setter kunden i fokus. Og hvorfor ikke? Det er jo tross alt kundene en lever av. HubSpot har sett litt nærmere på dette i en rapport om kundeservice i 2019. Hvor mange dykker egentlig ned bak markedsføringsbudskapet sitt og gjør det som må til for at kunden alltid skal komme først? I praksis? Og bruker data og verktøy som er tilgjengelige for å bli bedre? Jeg har tatt en titt i rapporten, og trukket ut noen av funnene.
Les mer ›Temaer: markedsføring, kundeservice, kundetilfredshet, HubSpot
«Hvordan du selger, er hvorfor du vinner.» Har det ikke alltid vært slik?
Av Anders Sollie Hoff 17. september 2019 | 5 minutter lesetid
INBOUND er ferdig for i år. For oss som jobber med HubSpot og digital markedsføring er konferansen i Boston et høydepunkt, og i år deltok 26 000 mennesker. Selv fikk jeg dessverre ikke vært med denne gangen, men jeg har fulgt konferansen fra avstand, og særlig ett foredrag fanget oppmerksomheten min. Keynoten til HubSpot-grunnlegger Brian Halligan.
Les mer ›Temaer: HubSpot, disrupsjon
Lanseringer på INBOUND19: Hva er nytt i HubSpot?
Av Erlend Førsund 10. september 2019 | 7 minutter lesetid
Med 110 utviklerteam og oppdateringer hver eneste dag, er HubSpot en svært dynamisk plattform. 2018/19 har imidlertid vært et S-år* for HubSpot, som har jobbet mye med å forbedre eksisterende grunnfunksjonalitet, hurtighet og brukervennlighet, men de kunne likevel by på nyheter på årets INBOUND-konferanse som samlet over 26 000 i Boston forrige uke. Her får du de viktigste oppdateringene fra deres Marketing, Sales og Service Hub!
Les mer ›Temaer: marketing automation, HubSpot, CRM-system
Hva er nytt i HubSpot, og hvor er plattformen på vei? På konferansen fikk vi se at HubSpot nå er i ferd med å bli en fullverdig vekstplattform også for enterprise-segmentet. I siste viderapport fra INBOUND intervjuer vi HubSpots CEO, Brian Halligan og SVP of Product, Christopher O'Donnell.
Les mer ›Temaer: HubSpot, INBOUND 2018