HubSpot: Fordeler og ulemper

Av Hanne Sofie Hammer 12. september 2017

Har du oppdaget behovet for å organisere og håndtere dine digitale aktiviteter? Kanskje foretar du mange av de samme markedsføringsoppgavene om igjen og om igjen? Visste du at det finnes en løsning som lar deg redusere mengden av repeterende oppgaver, og som samtidig gjør din hverdag som markedsfører tusen ganger enklere?

Les mer >

Temaer: inbound marketing, marketing automation, HubSpot

Hva koster HubSpot? Passer det for min bedrift?

Av Hanne Sofie Hammer 20. juni 2017

Systematisk jobbing med inbound marketing krever et marketing automation-verktøy. Du kan jobbe med inbound marketing uten et slikt verktøy, men du risikerer å måtte bruke en mengde verktøy med ulike innlogginger, som ikke snakker sammen og åpner for en haug av menneskelige feil. 

Les mer >

Temaer: marketing automation, HubSpot

3 HubSpot-funksjoner som gjør markedsførerens liv enklere

Av Sten-Martin Andreassen 16. mai 2017


Er det mulig å skaffe flere kvalifiserte leads samtidig som du sparer tid? Det er ikke så utopisk som det høres ut. Lær deg disse tre teknikkene i Hubspot og du er langt på vei til å oppnå akkurat det.

Les mer >

Temaer: tips, CRM, HubSpot, CRM-system

HubSpot eller Salesforce: Hvilket CRM-system passer best for din virksomhet?

Av Tore Berntsen 13. oktober 2016

Et godt fungerende CRM-system har som hovedoppgave å legge til rette for god dialog med dine kunder basert på gode data. Flere selskaper hevder at de har programvare som gjør nettopp dette (og mye annet), men hvilket system passer best for din virksomhet? I dette innlegget sammenligner jeg HubSpot vs Salesforce.

Les mer >

Temaer: CRM, HubSpot, CRM-system, SalesForce

HubSpot vs. Marketo: Hvilket marketing automation-system er best?

Av Per Raknes 7. juni 2016

Markedsføring blir en stadig mer kompleks øvelse, og nye fagområder utvikler seg kontinuerlig; søkemotoroptimalisering, leadsgenerering, sosiale medier, automatisering, dataanalyse, innholdsmarkedsføring, blogging, e-postmarkedsføring, osv. Med marketing automation-programvare (MA) kan du koble disse funksjonene sammen til en helhetlig «markedsførings-maskin». I dette blogginnlegget sammenligner jeg to av de mest utbredte MA-systemene: HubSpot og Marketo.

Les mer >

Temaer: marketing automation, HubSpot, Marketo

Hva er HubSpot? [inbound marketing software]

Av Per Raknes 15. mars 2016

Da Brian Halligan og Dharmesh Shah møtte hverandre på MIT i 2006, var det starten på noe som 10 år senere skulle bli verdens ledende marketing automation-system: en programvare som automatiserer markedsføring og salg basert på inbound marketing-metoden. I dette innlegget vil jeg fortelle hva HubSpot er og presentere noen av de mange spennende funksjonene.

Les mer >

Temaer: marketing automation, HubSpot

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Siste innlegg

Temaer

Se alle