3 lønnsomme tips til leadsgenerering via Facebook

Av Cecilie Henriksen 31. januar 2017

Facebook er et ypperlig verktøy for å generere leads. Statistikk fra 2013 viste at 78 % av små bedrifter fikk minst en fjerdedel av sine nye kunder gjennom sosiale medier.

Les mer >

Temaer: Facebook, leadsgenerering

Native annonsering i sosiale medier: Facebook Instant Articles

Av Ole Martin Kristiansen 31. mai 2016

Den 12. april ble Facebooks mye omtalte "vidunderbarn", Instant Articles, åpnet for alle som publiserer innhold i sine egne kanaler. Det vil si at alle bedrifter som har innhold å dele nå kan nå nye mennesker i sine målgrupper med et format som er delikat presentert og som laster hyperhurtig på mobil på Facebooks egen plattform.  

Les mer >

Temaer: sosiale medier, Facebook, native advertising

Facebook i B2B sammenheng: Menneskeliggjør merkevaren din

Av Erlend Førsund 14. september 2012

Spørsmålet dukker opp oftere og oftere...

Er Facebook kun egnet som kommunikasjonskanal mellom bedrifter og forbrukere, eller er det rom for de av oss som jobber innen B2B?

Les mer >

Temaer: sosiale medier, markedsføring, kommunikasjon, B2B, Facebook

Sjekkliste: Bør du ha en Facebookside?

Av Ramona Zachariassen 26. august 2011

At “alle andre er der” er strengt talt ikke en god nok grunn til å sette opp en Facebookside for bedriften du jobber i. Jeg har derfor laget en sjekkliste, for at du kan bli sikker på at det å opprette en Facebookside er en strategisk riktig beslutning.

Les mer >

Temaer: sosiale medier, tips, sjekkliste, strategi, Facebook, bedrift

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Siste innlegg

Temaer

Se alle