Blogginnlegg om Facebook (2)
3 lønnsomme tips til leadsgenerering via Facebook
Facebook er et ypperlig verktøy for å generere leads. Statistikk fra 2013 viste at 78 % av små bedrifter fikk minst en fjerdedel av sine nye kunder gjennom sosiale medier.
Native annonsering i sosiale medier: Facebook Instant Articles
Den 12. april ble Facebooks mye omtalte "vidunderbarn", Instant Articles, åpnet for alle som publiserer innhold i sine egne kanaler. Det vil si at alle bedrifter som har innhold å dele nå kan nå nye mennesker i sine målgrupper med et format som er ...
Facebook i B2B sammenheng: Menneskeliggjør merkevaren din
Spørsmålet dukker opp oftere og oftere... Er Facebook kun egnet som kommunikasjonskanal mellom bedrifter og forbrukere, eller er det rom for de av oss som jobber innen B2B?
Sjekkliste: Bør du ha en Facebookside?
At “alle andre er der” er strengt talt ikke en god nok grunn til å sette opp en Facebookside for bedriften du jobber i. Jeg har derfor laget en sjekkliste, for at du kan bli sikker på at det å opprette en Facebookside er en strategisk riktig ...