Blogginnlegg om betalt annonsering
5 måter å øke synligheten din med betalte kanaler
Har virksomheten din produsert og publisert mye kvalitetsinnhold uten å se de store resultatene, er det ikke sikkert at mer innhold er svaret. Kanskje du bør spandere mer av budsjettet på å promotere det. Det finnes hovedsakelig fem måter å gjøre ...
LinkedIn Conversation Ads: kostnadseffektiv og personlig annonsering
LinkedIn er en viktig plattform for B2B-bedrifter som ønsker å komme i direkte kontakt med beslutningstakere, fordi plattformen tillater deg å segmentere godt på stillingstitler, roller og bedrifter.Med Conversation Ads kan du nå flere med mer ...
Hvordan oppnå raske resultater med betalt annonsering
I dette blogginnlegget forklarer jeg hvordan du kan bruke prinsippet om lavthengende frukt til å oppnå raske, gode resultater med betalt annonsering.
Hvordan re-engasjere målgrupper uten tredjepartscookies?
Vi digitalmarkedsførere elsker retargeting-strategier. Å følge opp brukere som har vist interesse for våre tjenester har vært en effektiv konverteringsstrategi i mange år. Men hva skjer nå når både Apple og Google går bort fra å støtte ...
4 fordeler ved å bruke Facebook Ads Manager for annonsering
Har du lagt merke til den blå knappen som dukker opp på innlegget du publiserte på Facebook? Kanskje du har vært fristet til å trykke på knappen «Boost» eller «Frem innlegg»? Dette er en enkel måte å få litt ekstra oppmerksomhet rundt innlegget ditt ...
Bør betalt annonsering på sosiale medier inn i markedsbudsjettet?
Når kun 6,4 % av følgerene dine i sosiale medier vil kunne se postene dine, er løsningen å bruke penger på å vise innholdet til flere? Vårt svar er ja, men bare hvis du vet hvordan du gjør det riktig.
Derfor har prisen på annonsering gått ned under covid-19
Når man er inne i en usikker tid er det mange som velger å kutte utgifter for å spare penger. Reklamebudsjettet blir ofte påvirket når slike tiltak settes i kraft, men er dette riktig for alle?
Betalt annonsering: Hvor skal du plassere markedsføringskronene?
Se for deg scenarioet at salgssjefen kommer inn på kontoret ditt og ber på sine knær om flere salgskvalifiserte leads. Du får innvilget ekstra budsjetter for å gjennomføre aktiviteter i digitale kanaler. Men hvilke kanaler skal du gå for, og hvordan ...
Facebook-annonsering: Få bedre avkastning med riktig plassering
Har du kontroll på hvordan og hvor Facebook-annonsene dine vises? På Facebook har du nemlig 12 potensielle plasseringer for din annonse, og det er mange fallgruver å gå i. I dette blogginnlegget viser jeg deg hvordan du får mest uttelling for ...
- Hvorfor fikk akkurat jeg se denne annonsen? [retargeting]
Har du sett en annonse som treffer deg nesten for godt, enten det går på budskap eller timing? Da er det naturlig å stille seg spørsmålet fra overskriften. Sjansen for at det var et slumpetreff er liten. La oss se på mulige årsaker.
Kaster du bort penger når du annonserer på nett?
Det kan fort bli dyrt å overlate spesialistarbeid til ufaglærte personer. Rørleggere og elektrikere ser mange rare løsninger når de er ute på befaring i privatboliger, men det samme gjør vi som jobber med digital markedsføring. I denne artikkelen ...