Blogginnlegg om betalt annonsering (2)
6 råd som kan eksplodere ROI-en for dine AdWords-annonser
Hvorfor ser så mange AdWords-annonser nesten like ut? Om alle hermer etter alle, blir resultatet stagnering. Å la seg inspirere av konkurrentenes digitale annonser kan gi en benchmark og innsikt i hva som antageligvis fungerer. Hva du gjør videre er ...
7 kriterier for å lykkes med Google AdWords-annonsering
Vurderer du å annonsere via Google AdWords, eller har du allerede kampanjer i gang som ikke gir tilfredsstillende resultater? Her går jeg gjennom noen av de absolutt viktigste betingelsene for å oppnå positiv avkastning på betalt annonsering hos ...
Fem tegn på at du bør investere i native advertising
Native advertising er ett av mange ord som markedsførere liker å slenge rundt seg for tiden. Dette er en annonseringsmetode som kan gi enorme mengder med trafikk på kort tid. I dette blogginnlegget skal jeg fortelle deg litt om hvilke bedrifter som ...
5 måter betalt søk kan supplere din inbound marketing
Selv om betalt annonsering på nett i mange sammenhenger brukes som eksempel på det «motsatte» av inbound marketing, er det faktisk ingen selvmotsigelse å kombinere de to. Betalt søk kan nemlig forsterke effektene av din inbound marketing betydelig.
Betalt annonsering på nett: 5 fallgruver du må unngå
Betalt nettannonsering kan være en effektiv måte for å øke trafikken til bedriftens nettside, men det hjelper lite hvis du ikke klarer å fange opp de rette potensielle kundene.