Hindrer IT-direktøren innovasjon innen marketing og salg?

Av Tore Berntsen 4. oktober 2017

Mange norske virksomheter overlater ansvaret for IT-investeringer til IT-direktøren. Mye tilsier at det bør endres. De som eier forretningsprosessene må sitte i førersetet.

Les mer ›

Temaer: salg, digital markedsføring, ledelse, innovasjon

Fremtidens markedsfører er en marketing intelligence-analytiker

Av Tore Berntsen 6. september 2017

Fremveksten av digital markedsføring gir uante muligheter, men endrer også rollene i din markedsavdeling. I dette innlegget lanserer jeg marketing intelligence-analytikeren. Dette kommer til å bli en av de aller viktigste rollene om du vil hente ut forretningsgevinster gjennom en strategisk satsning på digital markedsføring og salg.

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, analyse

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Søk i bloggen