Bruk innholdstilbud på LinkedIn til å konvertere potensielle kunder

Av Maria Pettersson 15. september 2017

Tid: 15-30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan bruke bedriftens innholdstilbud til å tiltrekke og konvertere potensielle kunder på LinkedIn.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, LinkedIn, leadsgenerering, innhold

Øk antall konverteringer med brukergenererte konkurranser

Av Wibeke Degerdal Gulliksen 1. august 2017

Tid: 1-2 timer
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Sett i gang en konkurranse hvor målgruppen din lager innholdet i en kampanje. Innsendte bidrag vises på en landingsside og fungerer som et insentiv for å delta. Konkurransen engasjerer målgruppen din, og innholdet bygger tillit og bidrar til å konvertere nye kunder. Her viser jeg deg hvordan du enkelt kommer i gang.

Les mer ›

Temaer: konvertering, innhold

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen