Bruk dynamiske søkeannonser til å generere flere annonseklikk på Google

Av Cecilie Henriksen 31. oktober 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

15 % av alle søk som gjøres på Google er søk vi aldri før har sett. Hvordan kan du være i stand til å fange opp denne trafikken? Dynamiske søkeannonser setter deg i stand til å fange opp relevant og uventet søketrafikk – raskt og effektivt. Her lærer du hvordan du bruker informasjonen til å generere flere annonseklikk.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, betalt annonsering, økt trafikk

Slik får du økt salg i nettbutikken med remarketing i søkeannonser

Av Cecilie Henriksen 13. oktober 2017

Tid: 1 timer
Vanskelighetsgrad: 5 av 5

Forlater folk nettsidene dine før de har kjøpt noe? Remarketinglister i søkeannonser er et ypperlig verktøy for å tilpasse Google AdWords-annonsene dine mot de som tidligere har vist interesse for produktene dine. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du bruker remarketinglistene til å øke nettsalget ditt.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, retargeting, betalt annonsering, økt konvertering

Få økt trafikk til nettstedet ditt med sitelinks i Google AdWords

Av Cecilie Henriksen 3. oktober 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Sliter du med for få klikk på Google AdWords-annonsene dine? En måte å få flere til å klikke på Google AdWords-annonsene dine er å bruke annonseutvidelsen for sitelinks. Dette gjør at du kan vise søkere flere linker til bestemte sider på nettstedet ditt, under annonseteksten. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, betalt annonsering, øke trafikk

Opprett videoannonser på YouTube for å engasjere potensielle kunder

Av Maria Pettersson 1. september 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 4 av 5

Annonsering på YouTube gir bedriften din tilgang på over én milliard brukere, hele 3,7 millioner av disse er nordmenn. Vi konsumerer videoer på internett som aldri før. Hver dag ser YouTube-brukere flere hundre timer med videoinnhold. Det gir deg store muligheter til å fange oppmerksomheten til målgruppen din. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan målrette og tiltrekke potensielle kunder ved hjelp av annonsering på verdens nest største søkemotor.  

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, leadsgenerering, betalt annonsering, YouTube

Generer flere leads ved å mobiltilpasse Google AdWords-annonsene dine

Av Cecilie Henriksen 30. juni 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Konverterer AdWords-annonsene dine bra på desktop, men ikke like godt på mobilenheter? Ved å skreddersy annonsene dine for mobilbrukere kan du oppnå bedre konverteringsrate. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, betalt annonsering, få flere leads, økt konvertering

Hvordan konvertere besøkende til leads med Facebook retargeting?

Av Nadia C. Aurdal 20. juni 2017

Tid: 1-2 timer
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Visste du at hele 96 % av de besøkende til nettsiden din forlater den uten å konvertere? Besøkende må eksponeres for et budskap gjentatte ganger før de er klare til å ta en kjøpsbeslutning. Facebook retargeting hjelper deg med å få besøkende til å komme tilbake og konvertere slik at du øker konverteringsraten din. Her viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: Facebook, retargeting, betalt annonsering, øke antall e-postmottakere

Få flere kunder ved hjelp av Facebook Lead Ads

Av Maria Pettersson 2. juni 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Digital annonsering har etablert nye måter for bedrifter å nå og engasjere potensielle kunder på. Til tross for denne utviklingen er det to ting som ikke har endret seg: Verdien av leads med høy kvalitet, og utfordringen med å skaffe dem. Denne oppskriften forteller deg hvordan du kan konvertere Facebook brukere til potensielle kunder ved hjelp av Lead Ads.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Facebook, leadsgenerering, betalt annonsering, få flere leads

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen