En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om annonsering

Slik får du økt trafikk med betalt Instagram-annonsering

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Vi har passert 2,3 millioner Instagram-brukere i Norge. Ipsos Norge anslår at hele 75% av dem mellom 18-39 år besøker Instagram daglig. Med andre ord er Instagram en attraktiv kanal å markedsføre i, spesielt for ...

Hvordan opprette en annonsekonto på Facebook

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Gjennom annonsering på Facebook kan du nå ut til eksisterende og potensielle kunder. I denne artikkel skal jeg vise deg hvordan du kan opprette en annonsekonto for bedriften din på Facebook.

Slik kan du promotere innhold gjennom en kunde på Instagram

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 For kort tid siden lanserte Instagram muligheten til å sponse andres organiske poster på Instagram gjennom Facebook Ads Manager. Dette gjør det enklere for deg som leverandør å styre annonseringen selv og ...

Hvordan samle inn kontakter via LinkedIn Lead Gen Forms

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 På samme måte som Facebook bruker Lead Ads, bruker LinkedIn noe som heter Lead Gen Forms til å samle inn kontakter. Dette fungerer på samme måte, ved å sende inn et skjema til plattformen. I denne ...

De 3 mest effektive metodene for å generere leads på Facebook

Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Vet du hvor dine potensielle kunder befinner seg? Facebook har over 2,2 billioner innlogginger i løpet av én måned. 1,45 billioner av disse logger seg inn hver dag. Sannsynligheten for at dine potensielle ...

Få flere konverteringer med Google In-market publikum

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ved å ta i bruk Google In-market publikum kan du nå kunder som har kommet lenger i kjøpsprosessen, nemlig de som aktivt søker på dine produkter eller tjenester. Dette kan gi flere konverteringer og samtidig ...

Få mer ut av annonsekronene dine med Google attributter

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Med Google attributter gir du de som søker etter deg et bedre og mer konkret bilde av hva du tilbyr. Samtidig kan du optimalisere oppføringene med relevante søkeord.

Facebook Collection Ads: Selg produkter og vis bruksområder i samme annonse

Facebook Collection Ad er et effektivt annonseformat for å vise frem produktene dine visuelt og samtidig vise hvilken situasjon de kan brukes i. I denne oppskriften viser jeg hvordan du setter opp en slik annonse.

Gratis trafikk, leads og kunder med Google Min Bedrift

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Visste du at du kan markedsføre bedriften din helt gratis i Google? Ved å benytte deg av Google Min Bedrift, tidligere kjent som Google Steder, kan du enkelt fortelle folk om dine åpningstider, gi en enkel ...

Finn potensielle kunder med speilpublikum på Facebook

Tid: Under 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Facebook er en av de mest effektive markedsføringskanalene takket være deres enorme mengder med data om brukerne. Med speilpublikum, eller «lookalike audience», kan du la Facebook få innsikt i hvem ...

Se flere av våre blogger