Annonsering på Twitter: Slik får du flere besøkende på nettsiden din

Av Anders Sollie Hoff 18. mai 2018

Promoter tweetene dine til en bestemt målgruppe og led brukere til bedriftens nettside med annonsering på Twitter. I denne oppskriften viser jeg hvordan du enkelt kommer i gang.

Les mer ›

Temaer: Twitter, betalt annonsering

Øk rekkevidden på innholdet ditt med «Klikk for å tvitre»-linker

Av Gjesteblogger: Hanne Sofie Hammer 30. januar 2018

Tid: 10 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Ønsker du at leserne av bloggen din skal kunne dele blogginnleggene dine på Twitter-kontoene sine? Med denne enkle oppskriften på delingsknapper i løpende tekst, gjør du det mulig.

Les mer ›

Temaer: Twitter, øke trafikk

Twitter moments: Skap engasjement med målgruppen

Av Maria Pettersson 26. januar 2018

Tid: 5-15 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Twitter Moments tillater deg å opprette tweets, samle dem i en liste og skape et øyeblikk som du kan dele og fremme. Enten det handler om et arrangement, en kampanje eller et spesifikt tema kan markedsførere dra nytte av denne funksjonen. I denne oppskriften gir jeg deg en veiledning.  

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Twitter

Slik live-streamer du på Twitter

Av Anders Sollie Hoff 19. januar 2018

Tid: Under 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Bruk direktesendt video på Twitter til å formidle noe «når det skjer». I denne vekstoppskriften viser jeg deg hvordan du skaper engasjement, og enkelt kommer i gang med live streaming på Twitter. 

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, video, Twitter

Slik bruker du hashtags på sosiale medier for å øke engasjement

Av Fredrik Stang 27. juni 2017

Tid: 5 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Internettspråket har opplevd en markant utvikling i takt med sosiale medier i de senere årene. Hashtags er en stor del av denne utviklingen. Det som kun var en knapp på telefonen er nå en del av et viktig fenomen på sosiale medier. Denne oppskriften går gjennom hvordan du bør bruke hashtags på sosiale medier for å øke engasjement blant følgerne dine.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Facebook, Twitter, Instagram, økt engasjement

Slik bruker du avstemninger på Twitter til å skape engasjement

Av Anders Sollie Hoff 9. juni 2017

Tid: 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Twitter gir deg muligheten til å forstå hva målgruppen din mener om gitte tema ved hjelp av polls (på norsk spørreundersøkelse/avstemming). Plattformen som også omtales som en mikrobloggetjeneste, lar deg følge personer og temaer ved bruk av hashtags.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Twitter, økt engasjement

Øk engasjementet i sosiale medier med quizer

Av Rune André Reiakvam 2. juni 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Quizer befinner seg helt i toppsjiktet blant de mest delte innleggene i sosiale medier. Det gjør det til en effektiv metode for økt engasjementet i de sosiale kanalene dine. Enkelt er det og. Innen en time kan du sette opp en quiz som er klar for å gå «viral». Her viser jeg deg hvordan. 

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Facebook, Twitter, Instagram, økt engasjement

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen