Blogginnlegg om Twitter
Slik bruker du avstemninger på Twitter til å skape engasjement
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Twitter gir deg muligheten til å forstå hva målgruppen din mener om gitte tema ved hjelp av polls (på norsk spørreundersøkelse/avstemming). Plattformen som også omtales som en mikrobloggetjeneste, lar deg ...
Øk engasjementet i sosiale medier med quizer
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Quizer befinner seg helt i toppsjiktet blant de mest delte innleggene i sosiale medier. Det gjør det til en effektiv metode for å øke engasjementet i de sosiale kanalene dine. Enkelt er det og. Innen en time kan ...
Annonsering på Twitter: Slik får du flere besøkende på nettsiden din
Promoter tweetene dine til en bestemt målgruppe og led brukere til bedriftens nettside med annonsering på Twitter. I denne oppskriften viser jeg hvordan du enkelt kommer i gang.
Øk rekkevidden på innholdet ditt med «Klikk for å tvitre»-linker
Tid: 10 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ønsker du at leserne av bloggen din skal kunne dele blogginnleggene dine på Twitter-kontoene sine? Med denne enkle oppskriften på delingsknapper i løpende tekst, gjør du det mulig.
Twitter moments: Skap engasjement med målgruppen
Tid: 5-15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Twitter Moments tillater deg å opprette tweets, samle dem i en liste og skape et øyeblikk som du kan dele og fremme. Enten det handler om et arrangement, en kampanje eller et spesifikt tema kan ...
Slik live-streamer du på Twitter
Tid: Under 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Bruk direktesendt video på Twitter til å formidle noe «når det skjer». I denne vekstoppskriften viser jeg deg hvordan du skaper engasjement, og enkelt kommer i gang med live streaming på Twitter.
Slik bruker du hashtags på sosiale medier for å øke engasjement
Tid: 5 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Internettspråket har opplevd en markant utvikling i takt med sosiale medier i de senere årene. Hashtags er en stor del av denne utviklingen. Det som kun var en knapp på telefonen er nå en del av et viktig ...