Twitter gir deg muligheten til å forstå hva målgruppen din mener om gitte tema ved hjelp av polls (på norsk spørreundersøkelse/avstemming). Plattformen som også omtales som en mikrobloggetjeneste, lar deg følge personer og temaer ved bruk av hashtags.
Temaer: sosiale medier, Twitter, økt engasjement
Quizer befinner seg helt i toppsjiktet blant de mest delte innleggene i sosiale medier. Det gjør det til en effektiv metode for å øke engasjementet i de sosiale kanalene dine. Enkelt er det og. Innen en time kan du sette opp en quiz som er klar til å gå «viral». Her viser jeg deg hvordan.
Temaer: sosiale medier, Facebook, Twitter, Instagram, økt engasjement
Annonsering på Twitter: Slik får du flere besøkende på nettsiden din
Av Anders Sollie Hoff 18. mai 2018
Promoter tweetene dine til en bestemt målgruppe og led brukere til bedriftens nettside med annonsering på Twitter. I denne oppskriften viser jeg hvordan du enkelt kommer i gang.
Temaer: Twitter, betalt annonsering
Øk rekkevidden på innholdet ditt med «Klikk for å tvitre»-linker
Av Hanne Sofie Hammer 30. januar 2018
Ønsker du at leserne av bloggen din skal kunne dele blogginnleggene dine på Twitter-kontoene sine? Med denne enkle oppskriften på delingsknapper i løpende tekst, gjør du det mulig.
Temaer: Twitter, øke trafikk
Twitter Moments tillater deg å opprette tweets, samle dem i en liste og skape et øyeblikk som du kan dele og fremme. Enten det handler om et arrangement, en kampanje eller et spesifikt tema kan markedsførere dra nytte av denne funksjonen. I denne oppskriften gir jeg deg en veiledning.
Temaer: sosiale medier, Twitter
Bruk direktesendt video på Twitter til å formidle noe «når det skjer». I denne vekstoppskriften viser jeg deg hvordan du skaper engasjement, og enkelt kommer i gang med live streaming på Twitter.
Temaer: sosiale medier, video, Twitter
Internettspråket har opplevd en markant utvikling i takt med sosiale medier i de senere årene. Hashtags er en stor del av denne utviklingen. Det som kun var en knapp på telefonen er nå en del av et viktig fenomen på sosiale medier. Denne oppskriften går gjennom hvordan du bør bruke hashtags på sosiale medier for å øke engasjement blant følgerne dine.
Temaer: sosiale medier, Facebook, Twitter, Instagram, økt engasjement