Blogginnlegg om innholdsmarkedsføring
6 skrivetips for innholdsmarkedsførere
Målet med enhver tekst er å formidle. Derfor bør bokstavene og språket være dine beste venner når du skriver. Skal du unngå misforståelser må teksten være tydelig. Følger du disse seks prinsippene er du godt på vei.
Derfor er eide kanaler så viktig i markedsføringen
Med generativ AI kommer de eide kanalene til å bli enda viktigere.
8 typer content marketing som konverterer
Det er kanskje noen som tenker at content marketing er på vei ut nå som generativ AI tar over verden, men det er ikke første gang strategien har måttet utvikle seg og tilpasse seg nye teknologier og forbrukeratferd. Content marketing er fortsatt en ...
Hvordan kan spenningslenker gjøre artikkelen din bedre? Jeg skal vise deg.
Det fins en metode som drar med seg leseren gjennom teksten du har skrevet. Den kommer til å gjøre deg til en bedre inbound marketing-skribent. Hvordan? La oss begynne.
Slik bruker du Canva til å lage profesjonelt AI-generert innhold
AI har i hovedsak vært synlig for forbrukere i form av tekst og visuelt innhold. ChatGPT tok verden med storm tidligere i år og nå florerer AI-genererte bilder i sosiale medier. Disse endringene har fått store aktører som Canva til å tilpasse seg et ...
Skal du starte med innholdsproduksjon? Dette må du vite
Enten du allerede har bestemt deg for å begynne med innholdsproduksjon eller fortsatt er i vurderingsfasen, er det viktige ting du må vurdere før du setter i gang.
5 grunner til å holde markedsføringstrykket oppe om sommeren
Mange B2B-selskaper opplever at sommeren er en stille periode. Det betyr ikke at du bør trappe ned markedsføringen din.
5 tips for å forbedre innholdsmarkedsføringen din
Innholdsmarkedsføring blir ofte definert som det å «tiltrekke seg kunder ved å produsere innhold av høy kvalitet». Ved å dekke lesernes informasjonsbehov, skapes det en kontakt mellom deg og kunde som legger til rette for salg. Men hvordan skape ...
Content marketing: 5 kjennetegn på kvalitetsinnhold
Content Marketing er mer utbredt enn noensinne. Det krever at innholdet som produseres skiller seg ut. Men hvordan går du egentlig frem for å skape verdifullt innhold av høy kvalitet?
Innholdsstrategi: Slik lager du personas til markedsføring og salg
For å produsere meningsfylt innhold må vi vite hvem vi snakker til. Brukt riktig kan buyer personas være et nyttig hjelpemiddel for å lykkes med det.
Hvordan skrive et godt blogginnlegg?
Det enkle er ofte det beste, sies det i Rema 1000-reklamen. I en jobbhverdag med høyt tempo og lite tid til ettertankekan det være en god idé åsjekke at vi ikke overkompliserer kommunikasjonen i forsøket på å lage imponerende innhold.