Digital markedsføring og salg som skaper vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om innholdsmarkedsføring

Hvordan kan spenningslenker gjøre artikkelen din bedre? Jeg skal vise deg.

Det fins en metode som drar med seg leseren gjennom teksten du har skrevet. Den kommer til å gjøre deg til en bedre inbound marketing-skribent. Hvordan? La oss begynne.

Slik bruker du Canva til å lage profesjonelt AI-generert innhold

AI har i hovedsak vært synlig for forbrukere i form av tekst og visuelt innhold. ChatGPT tok verden med storm tidligere i år og nå florerer AI-genererte bilder i sosiale medier. Disse endringene har fått store aktører som Canva til å tilpasse seg et ...

Skal du starte med innholdsproduksjon? Dette må du vite

Enten du allerede har bestemt deg for å begynne med innholdsproduksjon eller fortsatt er i vurderingsfasen, er det viktige ting du må vurdere før du setter i gang.

5 grunner til å holde markedsføringstrykket oppe om sommeren

Mange B2B-selskaper opplever at sommeren er en stille periode. Det betyr ikke at du bør trappe ned markedsføringen din.

5 tips for å forbedre innholdsmarkedsføringen din

Innholdsmarkedsføring blir ofte definert som det å «tiltrekke seg kunder ved å produsere innhold av høy kvalitet». Ved å dekke lesernes informasjonsbehov, skapes det en kontakt mellom deg og kunde som legger til rette for salg. Men hvordan skape ...

Content marketing: 5 kjennetegn på kvalitetsinnhold

Content Marketing er mer utbredt enn noensinne. Det krever at innholdet som produseres skiller seg ut. Men hvordan går du egentlig frem for å skape verdifullt innhold av høy kvalitet?

Innholdsstrategi: Slik lager du personas til markedsføring og salg

For å produsere meningsfylt innhold må vi vite hvem vi snakker til. Brukt riktig kan buyer personas være et nyttig hjelpemiddel for å lykkes med det.

Hvordan skrive et godt blogginnlegg?

Det enkle er ofte det beste, sies det i Rema 1000-reklamen. I en jobbhverdag med høyt tempo og lite tid til ettertankekan det være en god idé åsjekke at vi ikke overkompliserer kommunikasjonen i forsøket på å lage imponerende innhold.

Hvordan bli en mester på innholdsmarkedsføring

Tradisjonell reklame kan for mange oppleves som en pest og en plage. Det er ofte fordi reklamen ikke er målrettet og er derfor irrelevant for mottaker. Innholdsmarkedsføring er det motsatte: en utstrakt hånd som tilbyr deg akkurat det du spør om. ...

Digital synlighet – del 1 av 3: Eide medier

Hvordan får du flere kunder til å finne deg på nettet? Det er den hellige gral for mange markedsførere. I denne artikkelserien ser vi på eide, fortjente og betalte medier, og hvordan du kan bruke disse flatene for å skape økt synlighet på nett. Eide ...

7 typer content marketing som konverterer

Ett av kriteriene for å lykkes med innholdsmarkedsføring, content marketing eller inbound marketing er at du konverterer lesere til leads. For å gjøre det, trenger du et incentiv. Vi kaller det et innholdstilbud. Her presenterer jeg syv ulike ...

Se flere av våre blogger