Blogginnlegg om økt engasjement (2)
Få flere følgere på Instagram med disse tipsene!
Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Instagram har blitt en populær kanal for mange bedrifter. Plattformen som hovedsakelig brukes til å dele bilder og videoer fungerer også godt til å «folkeliggjøre» merkevarer. Denne oppskriften gir deg ...
Økt engasjement med bildekonkurranser på Instagram
Tid: 3 timer Vanskelighetsgrad: 1 av 5 I denne oppskriften fokuserer jeg på Instagram og kanskje den mest populære bildekonkurranse-formen: bildeutfordring. I en bildeutfordring utfordrer du følgerne dine til å dele et bilde og tagge det med en ...
Influencer marketing: Skap engasjement ved å holde Instagram takeovers
Tid: 1 dag Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I denne oppskriften viser jeg hvordan du lykkes med å holde en Instagram takeover. Dette er en form for influencer marketing. En takeover kan ha kortsiktige mål, men likevel gi langsiktig effekt i form av økt ...
Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og ...
Hvordan bruke sluttskjerm på YouTube?
Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Sluttskjermer i videoer brukes hovedsakelig for å oppmuntre til ytterligere engasjement for innholdet eller merkevaren din. På denne måten kan du lede seerne til andre videoer, spillelister eller ...
E-postmarkedsføring: Slik øker du kundeengasjementet med velkomstmailer
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Vi har alle hørt hvor viktig det er å gjøre et godt førsteinntrykk. Dette gjelder også på e-post, som fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. Så hvordan lykkes du med et ...
Øk engasjementet med Facebook cover videos
Tid: 5-10 minutter Vanskelighetsgrad: 1 Facebook har rullet ut en ny funksjon kalt «Facebook cover videos». Nå kan du enkelt benytte en video som forsidebilde til bedriftens Facebook-profil. Målet med funksjonen er å engasjere besøkende på siden din ...
Slik fremmer du et innlegg på Facebook
Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes to måter å fremme ett innlegg på Facebook. Du gjør det enklest ved å benytte funksjonen «Boost Post». Den litt mer avanserte varianten, tar deg noen ekstra minutter i forhold til å fremme et ...
Engasjer målgruppen din med 360-graders video på YouTube
Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 360-graders video øker i popularitet og byr på en rekke fordeler en «vanlig» video ikke kan tilby. Spesielt når det gjelder å fange oppmerksomhet og å engasjere seere stiller 360-graders video i en egen ...
Slik skaper du engasjement ved å opprette grupper på LinkedIn
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 De fleste av oss har innsett at kjøpsreisen har endret seg drastisk de siste årene. Kjøpsreisen begynner på nett. Vi søker etter informasjon og anbefalinger, leser produktanmeldelser og sammenligner leverandører ...