En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om økt engasjement (2)

Få flere følgere på Instagram med disse tipsene!

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Instagram har blitt en populær kanal for mange bedrifter. Plattformen som hovedsakelig brukes til å dele bilder og videoer fungerer også godt til å «folkeliggjøre» merkevarer. Denne oppskriften gir deg ...

Økt engasjement med bildekonkurranser på Instagram

Tid: 3 timer Vanskelighetsgrad: 1 av 5 I denne oppskriften fokuserer jeg på Instagram og kanskje den mest populære bildekonkurranse-formen: bildeutfordring. I en bildeutfordring utfordrer du følgerne dine til å dele et bilde og tagge det med en ...

Influencer marketing: Skap engasjement ved å holde Instagram takeovers

Tid: 1 dag Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I denne oppskriften viser jeg hvordan du lykkes med å holde en Instagram takeover. Dette er en form for influencer marketing. En takeover kan ha kortsiktige mål, men likevel gi langsiktig effekt i form av økt ...

Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og ...

Hvordan bruke sluttskjerm på YouTube?

Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Sluttskjermer i videoer brukes hovedsakelig for å oppmuntre til ytterligere engasjement for innholdet eller merkevaren din. På denne måten kan du lede seerne til andre videoer, spillelister eller ...

E-postmarkedsføring: Slik øker du kundeengasjementet med velkomstmailer

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Vi har alle hørt hvor viktig det er å gjøre et godt førsteinntrykk. Dette gjelder også på e-post, som fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. Så hvordan lykkes du med et ...

Øk engasjementet med Facebook cover videos

Tid: 5-10 minutter Vanskelighetsgrad: 1 Facebook har rullet ut en ny funksjon kalt «Facebook cover videos». Nå kan du enkelt benytte en video som forsidebilde til bedriftens Facebook-profil. Målet med funksjonen er å engasjere besøkende på siden din ...

Slik fremmer du et innlegg på Facebook

Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes to måter å fremme ett innlegg på Facebook. Du gjør det enklest ved å benytte funksjonen «Boost Post». Den litt mer avanserte varianten, tar deg noen ekstra minutter i forhold til å fremme et ...

Engasjer målgruppen din med 360-graders video på YouTube

Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 360-graders video øker i popularitet og byr på en rekke fordeler en «vanlig» video ikke kan tilby. Spesielt når det gjelder å fange oppmerksomhet og å engasjere seere stiller 360-graders video i en egen ...

Slik skaper du engasjement ved å opprette grupper på LinkedIn

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 De fleste av oss har innsett at kjøpsreisen har endret seg drastisk de siste årene. Kjøpsreisen begynner på nett. Vi søker etter informasjon og anbefalinger, leser produktanmeldelser og sammenligner leverandører ...

Se flere av våre blogger