Blogginnlegg om økt engasjement
Øk engasjement ved å inkludere et nytt innholdstilbud på takkesiden
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Øk engasjementet hos dine kontakter ved å tilby et nytt innholdstilbud på takkesiden. Du har konvertert en besøkende til et lead (potensiell kunde), men hvordan kan du fortsette å engasjere og føre leadet ...
Få flere e-postabonnenter med konkurranser på Facebook
Tid: 3-4 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Å holde konkurranser på Facebook er en flott måte å jobbe mot sine mål i sosiale medier. Konkurransens art kan tilpasses de målene du har satt deg. I denne oppskriften viser jeg hvordan du enkelt kan lage en ...
Snapchat-konto for bedrifter: Slik engasjerer du målgruppen
Tid: 1 dag Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er det verdt tiden din å opprette en Snapchat-konto for bedriften? Det kan være vanskelig å se for seg umiddelbar nytte av en tilstedeværelse på Snapchat, men det betyr ikke at du bør overse plattformen med over ...
Slik bruker du avstemninger på Twitter til å skape engasjement
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Twitter gir deg muligheten til å forstå hva målgruppen din mener om gitte tema ved hjelp av polls (på norsk spørreundersøkelse/avstemming). Plattformen som også omtales som en mikrobloggetjeneste, lar deg ...
Slik sender du direkte på Facebook
Tid: 90 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Bruk direktesendt video på Facebook til å fortelle noe mens det skjer. Kom med en kunngjøring, start en spørrerunde, eller vis følgerne dine hva som skjer. I denne enkle oppskriften viser jeg hvordan du kan ...
Slik bruker du live streaming på YouTube
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 Live streaming er en populær teknikk for å fange folks oppmerksomhet. Faktumet at det skjer i sanntid skaper en autentisk stemning mellom sender og mottaker, som igjen bidrar til økt engasjement. Jeg tar for meg ...
Øk engasjementet i sosiale medier med quizer
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Quizer befinner seg helt i toppsjiktet blant de mest delte innleggene i sosiale medier. Det gjør det til en effektiv metode for å øke engasjementet i de sosiale kanalene dine. Enkelt er det og. Innen en time kan ...
Få flere likes, kommentarer og delinger med undertekster i video
Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Video er en av de heteste trendene innen markedsføring og salg. Ikke bare fordi de konverterer godt, men de gir en mer personlig, engasjerende og emosjonell kontakt med seerne dine. Faktisk viser det seg ...
Skap engasjement på Instagram med flere bilder i én post
Tid: 15 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Du har sikkert fått med deg at Instagram lar deg poste flere bilder i en og samme oppdatering. Dette blir gjerne omtalt som en bildekarusell eller et «swipeable album». På denne måten kan Instagram-brukere ...
Øk engasjementet med «kommenter og vinn»-konkurranser på Instagram
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 I denne oppskriften fokuserer jeg på Instagram og konkurranseformen: kommenter på bildet for å vinne. Instagramkonkurranser er en enkel måte å øke både synligheten av merkevaren din og engasjementet blant ...