Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og potensielle kunder til å engasjere seg i innholdet ditt. Her viser jeg deg hvordan.
Temaer: HubSpot, e-postmarkedsføring, epost, økt engasjement
E-postmarkedsføring: Slik øker du kundeengasjementet med velkomstmailer
Av Maria Pettersson 29. juni 2018
Vi har alle hørt hvor viktig det er å gjøre et godt førsteinntrykk. Dette gjelder også på e-post, som fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. Så hvordan lykkes du med et velkomstbrev? I dette innlegget gir jeg deg oppskriften på hvordan du gir et best mulig førsteinntrykk når du sender ut en velkomstmail til en ny blogg- eller nyhetsbrevabonnent.
Temaer: epost, økt engasjement, velkomstmail
Hva om det finnes en enkel måte å øke antall e-postabonnementer på? De siste årene har pop-up-skjemaer blitt mer og mer populært for å promotere innhold, øke bloggabonnenter, kontaktlister og skyte fart i leadsgenereringen. Denne oppskriften viser deg hvordan du enkelt gjør det med pop-up-skjemaer laget i gratisverktøyet HubSpot Lead Flows.
Temaer: leadsgenerering, epost, øke antall e-postmottakere