Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?

Av Anders Sollie Hoff 2. juni 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og potensielle kunder til å engasjere seg i innholdet ditt. Her viser jeg deg hvordan. 

Les mer ›

Temaer: HubSpot, e-postmarkedsføring, epost, økt engasjement

Slik øker du kundeengasjementet med velkomstmailer

Av Maria Pettersson 2. juni 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Vi har alle hørt hvor viktig det er å gjøre et godt førsteinntrykk. Dette gjelder også på e-post, som fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. Så hvordan lykkes du med et velkomstbrev? I dette innlegget gir jeg deg oppskriften på hvordan du gir et best mulig førsteinntrykk når du sender ut en velkomstmail til en ny blogg- eller nyhetsbrevabonnent. 

Les mer ›

Temaer: epost, økt engasjement, velkomstmail

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen