Hvordan personliggjøre automatiske e-postutsendelser i HubSpot?
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Personalization tokens lar deg personliggjøre e-postene du sender til leads og nyhetsabonnenter. Oppsettet er enkelt og kan automatiseres. Det er derfor en effektiv metode for å få eksisterende og ...
Hvordan bruke sluttskjerm på YouTube?
Tid: 15-30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Sluttskjermer i videoer brukes hovedsakelig for å oppmuntre til ytterligere engasjement for innholdet eller merkevaren din. På denne måten kan du lede seerne til andre videoer, spillelister eller ...
E-postmarkedsføring: Slik øker du kundeengasjementet med velkomstmailer
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Vi har alle hørt hvor viktig det er å gjøre et godt førsteinntrykk. Dette gjelder også på e-post, som fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. Så hvordan lykkes du med et ...
Facebook Collection Ads: Selg produkter og vis bruksområder i samme annonse
Facebook Collection Ad er et effektivt annonseformat for å vise frem produktene dine visuelt og samtidig vise hvilken situasjon de kan brukes i. I denne oppskriften viser jeg hvordan du setter opp en slik annonse.
Markedsførerens guide til newsjacking
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Newsjacking handler om å dra fordel av en nyhet til å forsterke salgs- og markedsføringssuksessen din. Utnytter du en nyhet for å skrive en bloggartikkel, lansere en kampanje i sosiale medier eller få ...
Annonsering på Snapchat: Slik øker du trafikken til nettstedet ditt
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Daglig er store deler av den norske befolkningen innom Snapchat-appen. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kommer i gang med annonsering på Snapchat og benytter plattformen til å få flere besøkende ...
Annonsering på Twitter: Slik får du flere besøkende på nettsiden din
Promoter tweetene dine til en bestemt målgruppe og led brukere til bedriftens nettside med annonsering på Twitter. I denne oppskriften viser jeg hvordan du enkelt kommer i gang.
Gratis trafikk, leads og kunder med Google Min Bedrift
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Visste du at du kan markedsføre bedriften din helt gratis i Google? Ved å benytte deg av Google Min Bedrift, tidligere kjent som Google Steder, kan du enkelt fortelle folk om dine åpningstider, gi en enkel ...
Øk engasjementet med Facebook cover videos
Tid: 5-10 minutter Vanskelighetsgrad: 1 Facebook har rullet ut en ny funksjon kalt «Facebook cover videos». Nå kan du enkelt benytte en video som forsidebilde til bedriftens Facebook-profil. Målet med funksjonen er å engasjere besøkende på siden din ...
En guide til skyskraperteknikken: Backlink hack for økt trafikk
Tid: 5-6 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Les om hvordan skyskraperteknikken hjalp en smart blogger til å øke søketrafikken med 110 prosent og doble trafikken fra organisk søk på 14 dager, og hvordan du kan gjøre det samme.