Få flere følgere på YouTube med abonner-knapp i videoer
Tid: 10 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Med enkle justeringer på YouTube-videoene dine, kan du føre seere til andre videoer, spillelister eller kanaler på YouTube. Du kan også spørre folk om de vil følge kanalen din, og det er nettopp dette ...
Få flere e-postabonnenter med konkurranser på Facebook
Tid: 3-4 timer Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Å holde konkurranser på Facebook er en flott måte å jobbe mot sine mål i sosiale medier. Konkurransens art kan tilpasses de målene du har satt deg. I denne oppskriften viser jeg hvordan du enkelt kan lage en ...
Snapchat-konto for bedrifter: Slik engasjerer du målgruppen
Tid: 1 dag Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Er det verdt tiden din å opprette en Snapchat-konto for bedriften? Det kan være vanskelig å se for seg umiddelbar nytte av en tilstedeværelse på Snapchat, men det betyr ikke at du bør overse plattformen med over ...
Hvordan opprette en bedriftsside på Facebook
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Det finnes mange grunner til hvorfor en bedriftsside på Facebook er fordelaktig for suksessen til en bedrift eller merkevare. Nedenfor finner du 10 enkle steg du må ta for å opprette, synliggjøre og ...
Slik A/B-tester du en CTA i HubSpot
Tid: 1 timer Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Nøkkelen til en høy konverteringsrate er ofte en god CTA (Call-to-Action). I HubSpot har du mulighet til å A/B-teste flere ulike versjoner for å finne den som fungerer best. I denne oppskriften viser jeg deg ...
Slik lager du en CTA som konverterer
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 En CTA (Call to action) er et grafisk element eller tekst, ofte i form av en knapp som du kan bruke på nettsiden din for å veilede leserne og fortelle dem hva de skal gjøre videre. En god CTA er nødvendig ...
Hvordan opprette en annonsekonto på Facebook
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Gjennom annonsering på Facebook kan du nå ut til eksisterende og potensielle kunder. I denne artikkel skal jeg vise deg hvordan du kan opprette en annonsekonto for bedriften din på Facebook.
Bruk HubSpot Meetings til å øke antall bookede møter
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 I mange bransjer er et møte med bedriften siste del av kjøpsprosessen for potensielle kunder. Du må derfor sikre at de raskt og enkelt kan booke et møte med deg. I denne oppskriften viser jeg hvordan du ...
Facebook: Skap et godt førsteinntrykk på bedriftssiden med «Our Story»
Tid: 40 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ønsker du å øke kvaliteten på bedriftens Facebook-side, bør du ta en titt på funksjonen «Our story», som gir deg muligheten til å fortelle bedriftens historie og skape et godt førsteinntrykk hos potensielle ...
Slik lager du en e-postmal som reduserer kostnaden per konvertering
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 E-postmarkedsføring er en viktig og effektiv kanal innen inbound marketing, men kan ofte føles som spam. Det er derfor viktig å etablere et personalisert og trygt forhold til leseren. Tenk på e-postmarkedsføring ...