Hvis du ikke har automatisert noen av dine arbeidsprosesser, burde du begynne med det med en gang. Her er det masse tid spart – og muligheter for å gi dine leads og kunder en mye bedre kundeopplevelse.
Les mer ›Derfor burde automatisering være viktig for din bedrift
Av Sandra Benrud 10. januar 2023 | 4 minutter lesetid
Temaer: marketing automation, CRM-system, HubSpot CRM
Hva er Lead Nurturing og hvordan komme i gang?
Av Helene Zeylon 23. august 2022 | 4 minutter lesetid
Leadsene du har i CRM-systemet ditt er der av en grunn. Som du sikkert vet er et lead en person som har vist en eller annen form for interesse i dine produkter eller tjenester. De er en potensiell kunde og de stoler på at du kan hjelpe dem å løse et problem eller dekke et behov.
Det betyr at du har masse folk som har vist interesse for produktene dine i databasen, men hvordan få dem til å ta det neste steget og faktisk kjøpe noe eller kontakte deg? Der er her Lead Nurturing kommer inn.
Les mer ›Temaer: marketing automation, lead nurturing, HubSpot CRM
De aller fleste HubSpot-brukere har trolig vært borti automatiserte arbeidsflyter i HubSpot, også kjent som workflows. Det er et verktøy som effektivt lar deg sette opp regler for data- og prosessflyt i HubSpot, slik at du kan bruke tiden din på andre ting. I dette blogginnlegget skal vi se nærmere på workflow-funksjonen Custom Code, og hva du kan få ut av den.
Les mer ›Temaer: HubSpot, HubSpot CRM, Custom code
Se for deg at du har et CRM hvor kontaktinfo oppdateres automatisk. Som gir deg fortløpende informasjon om hendelser som er relevante for deg, som generer forslag til høyaktuelle temaer til åpningssamtaler med potensielle kunder, og hjelper deg å ta de rette avgjørelsene. Ønskedrøm? Den kan i tilfelle fort bli virkelighet. Du trenger bare den rette løsningen!
Les mer ›Temaer: CRM, digitalisering av kundereisen, HubSpot CRM