Blogginnlegg om HubSpot CRM
Slik sikrer du god brukeradopsjon av CRM-systemet ditt
For at bedriften din virkelig skal få utbytte av CRM-systemet må du sikre at det blir tatt godt i bruk av ansatte. I denne artikkelen ser vi nærmere på strategier som hjelper deg med god brukeradopsjon.
Bruk sommeren til å få god datakvalitet
Nå som ferien nærmer seg blir det som regel litt mindre å gjøre hos oss markedsførere. Hvis du skal jobbe i sommer har jeg noen tips til ting du kan gjøre for å forbedre datakvaliteten i CRM-systemet ditt – som du kanskje ikke har tid til ellers.
Derfor burde automatisering være viktig for din bedrift
Hvis du ikke har automatisert noen av dine arbeidsprosesser, burde du begynne med det med en gang. Her er det masse tid spart – og muligheter for å gi dine leads og kunder en mye bedre kundeopplevelse.
Hva er Lead Nurturing og hvordan komme i gang?
Leadsene du har i CRM-systemet ditt er der av en grunn. Som du sikkert vet er et lead en person som har vist en eller annen form for interesse i dine produkter eller tjenester. De er en potensiell kunde og de stoler på at du kan hjelpe dem å løse et ...
Hva er Custom Code i HubSpot workflows?
De aller fleste HubSpot-brukere har trolig vært borti automatiserte arbeidsflyter i HubSpot, også kjent som workflows. Det er et verktøy som effektivt lar deg sette opp regler for data- og prosessflyt i HubSpot, slik at du kan bruke tiden din på ...
Nå skal enda mer data flyte i HubSpot!
Se for deg at du har et CRM hvor kontaktinfo oppdateres automatisk. Som gir deg fortløpende informasjon om hendelser som er relevante for deg, som generer forslag til høyaktuelle temaer til åpningssamtaler med potensielle kunder, og hjelper deg å ta ...