3 råd som gir din e-postmarkedsføring bedre resultater

Av Hanne Marthinsen 23. mars 2021 | 5 minutter lesetid

I 2019 ble 58% av alle e-poster åpnet på mobilen og trenden er økende ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB). Nyhetsbrev er en svært effektiv måte å nå ut til kundene dine på. I dette innlegget deler jeg tre råd til god bruk av e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring, nyhetsbrev, tjenester for e-postmarkedsføring

Gjør triggerbaserte e-poster til ditt konkurransefortrinn i 2021

Av Tone Hammer 9. februar 2021 | 11 minutter lesetid

Mange bedrifter, kanskje spesielt i B2C-markedet, har et uutnyttet potensial i egen e-postmarkedsføring. Jeg er overbevist om at de som tar utgangspunkt i triggerbaserte hendelser når de skal sende ut e-post, i stedet for å bare pøse ut tilfeldig innhold, øker sjansen for mersalg, både blant nye og eksisterende kunder. 

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring, e-postmarkedsføring 2021, triggerbaserte e-poster

5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen

Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid

Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:

Les mer ›

Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon

E-post til 75 millioner dollar – slik har Morning Brew blitt en suksess

Av Ole Henrik Sæve 30. november 2020 | 4 minutter lesetid

Nyhetsbrevet lever i beste velgående – bare du gjør det riktig. Dette er suksesshistorien til Morning Brew som på kort tid har vokst fra ingen til tre millioner abonnementer.

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring, nyhetsbrev

Hvordan nå bloggabonnenter som ikke leser e-postene dine

Av Nadia C. Aurdal 1. mai 2018 | 4 minutter lesetid

Har du en firmablogg med x antall abonnenter, ser du sannsynligvis at en stor andel ikke leser eller klikker i e-postene du sender. Hvordan vinner du tilbake oppmerksomheten til disse personene som du jobbet så hardt for å skaffe?

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring, epost

6 tips til vellykket e-postmarkedsføring

Av Erlend Førsund 15. februar 2018 | 7 minutter lesetid

E-post er fremdeles en kostnadseffektiv kanal for markedsføring. Men det blir stadig vanskeligere å nå innboksen. Her er seks tips til bedre e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, CRM, Facebook, e-postmarkedsføring

Handler inbound kun om å sende automatiserte e-poster?

Av John Brenne 19. desember 2017 | 3 minutter lesetid

Inbound marketing, marketing automation, e-postmarkedsføring. Det er mange begreper en markedsfører skal ha kontroll på. Jeg vil nå prøve å rydde opp begrepene og forklare hvilken rolle automatiserte e-poster har i en inbound marketing-satsning.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, e-postmarkedsføring, epost

E-postmarkedsføring: Slik skriver du bedre e-poster

Av Tone Hammer 1. august 2017 | 4 minutter lesetid

Er du bevisst på hvordan du ordlegger deg når du sender ut e-poster? Måten du bruker språket på, og ikke minst kjennskap til mottakeren, kan være av stor betydning for om du lykkes med e-postmarkedsføringen din eller ikke. Her er noen enkle tips.

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, innhold, e-postmarkedsføring, epost

Nyhetsbrev på e-post er svært effektivt - HVIS du gjør det riktig

Av Elise Hofmo 28. april 2016 | 3 minutter lesetid

E-postmarkedsføring er en kostnadseffektiv måte å nå ut til et stort antall mottakere. Vår erfaring tilsier at slike nyhetsbrev virker veldig bra over tid – HVIS du gjør det riktig. Her er syv tips som kan hjelpe deg å lykkes med dette ofte undervurderte mediet.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, e-postmarkedsføring

7 ideer til smart e-postmarkedsføring

Av Per Raknes 5. april 2016 | 6 minutter lesetid

En ny undersøkelse viser at e-post fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. I dette innlegget vil jeg gi syv tips til smart e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, digital markedsføring, e-postmarkedsføring

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle