For litt over et år siden skrev jeg at nyhetsbrev lever i beste velgående – bare du gjør det riktig. La oss se om spådommen stemte. I dette blogginnlegget vil jeg også se nærmere på e-post-trender og hvordan du kan benytte e-post i en helhetlig tilnærming til kundereisen.
Les mer ›Et år senere: Lønnsomme nyhetsbrev og trender på e-post
Av Ole Henrik Sæve 8. februar 2022 | 3 minutter lesetid
Temaer: e-postmarkedsføring, nyhetsbrev, e-postmarkedsføring 2022
Nå om dagen er det mye fokus på webinar, videokampanjer og andre nye muligheter for å nå ut til dine potensielle kunder. Jeg er her for å fortelle deg at du ikke må glemme en av de mer tradisjonelle kanalene – nemlig e-post.
Les mer ›Temaer: e-postmarkedsføring, e-post, e-postmarkedsføring 2022
E-postmarkedsføring: Slik skriver du bedre e-poster
Av Helene Nissen 28. desember 2021 | 4 minutter lesetid
Rett før jul lagde jeg en oppsummering med våre mest populære innlegg og det temaet som var mest populært var e-postmarkedsføring, så hva passer vel bedre enn et romjulsinnlegg om nettopp det? Er du bevisst på hvordan du ordlegger deg når du sender ut e-poster? Måten du bruker språket på, og ikke minst kjennskap til mottakeren, kan være av stor betydning for om du lykkes med e-postmarkedsføringen din eller ikke. Her er noen enkle tips.
Les mer ›Temaer: digital markedsføring, innhold, e-postmarkedsføring, epost
Nyhetsbrev på e-post er svært effektivt - HVIS du gjør det riktig
Av Elise Hofmo 7. desember 2021 | 3 minutter lesetid
E-postmarkedsføring er en kostnadseffektiv måte å nå ut til et stort antall mottakere. Vår erfaring tilsier at slike nyhetsbrev virker veldig bra over tid – HVIS du gjør det riktig. Her er syv tips som kan hjelpe deg å lykkes.
Les mer ›Temaer: markedsføring, e-postmarkedsføring
En ny undersøkelse viser at e-post fremdeles er en populær kanal for kommunikasjon fra bedrifter. I dette innlegget vil jeg gi syv tips til smart e-postmarkedsføring.
Les mer ›Temaer: markedsføring, digital markedsføring, e-postmarkedsføring
Hvordan nå bloggabonnenter som ikke leser e-postene dine
Av Siri Enoksen 31. august 2021 | 4 minutter lesetid
Har du en firmablogg med x antall abonnenter, ser du sannsynligvis at en stor andel ikke leser eller klikker i e-postene du sender. Hvordan vinner du tilbake oppmerksomheten til disse personene som du jobbet så hardt for å skaffe?
Les mer ›Temaer: blogging, blogg, e-postmarkedsføring, epost, bedriftsblogg
3 råd som gir din e-postmarkedsføring bedre resultater
Av Hanne Marthinsen 23. mars 2021 | 5 minutter lesetid
I 2019 ble 58% av alle e-poster åpnet på mobilen og trenden er økende ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB). Nyhetsbrev er en svært effektiv måte å nå ut til kundene dine på. I dette innlegget deler jeg tre råd til god bruk av e-postmarkedsføring.
Les mer ›
Temaer: e-postmarkedsføring, nyhetsbrev, tjenester for e-postmarkedsføring
Gjør triggerbaserte e-poster til ditt konkurransefortrinn i 2021
Av Tone Hammer 9. februar 2021 | 11 minutter lesetid
Mange bedrifter, kanskje spesielt i B2C-markedet, har et uutnyttet potensial i egen e-postmarkedsføring. Jeg er overbevist om at de som tar utgangspunkt i triggerbaserte hendelser når de skal sende ut e-post, i stedet for å bare pøse ut tilfeldig innhold, øker sjansen for mersalg, både blant nye og eksisterende kunder.
Les mer ›Temaer: e-postmarkedsføring, e-postmarkedsføring 2021, triggerbaserte e-poster
5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen
Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid
Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:
Les mer ›Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon
E-post til 75 millioner dollar – slik har Morning Brew blitt en suksess
Av Ole Henrik Sæve 30. november 2020 | 4 minutter lesetid
Nyhetsbrevet lever i beste velgående – bare du gjør det riktig. Dette er suksesshistorien til Morning Brew som på kort tid har vokst fra ingen til tre millioner abonnementer.
Les mer ›Temaer: e-postmarkedsføring, nyhetsbrev
Handler inbound kun om å sende automatiserte e-poster?
Av John Brenne 19. desember 2017 | 3 minutter lesetid
Inbound marketing, marketing automation, e-postmarkedsføring. Det er mange begreper en markedsfører skal ha kontroll på. Jeg vil nå prøve å rydde opp begrepene og forklare hvilken rolle automatiserte e-poster har i en inbound marketing-satsning.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, e-postmarkedsføring, epost