Hvordan nå bloggabonnenter som ikke leser e-postene dine

Av Nadia C. Aurdal 1. mai 2018 | 4 minutter lesetid

Har du en firmablogg med x antall abonnenter, ser du sannsynligvis at en stor andel ikke leser eller klikker i e-postene du sender. Hvordan vinner du tilbake oppmerksomheten til disse personene som du jobbet så hardt for å skaffe?

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring, epost

6 tips til vellykket e-postmarkedsføring

Av Erlend Førsund 15. februar 2018 | 6 minutter lesetid

E-post er fremdeles en kostnadseffektiv kanal for markedsføring. Men det blir stadig vanskeligere å nå innboksen. Her er seks tips til bedre e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, CRM, Facebook, e-postmarkedsføring

Handler inbound kun om å sende automatiserte e-poster?

Av John Brenne 19. desember 2017 | 3 minutter lesetid

Inbound marketing, marketing automation, e-postmarkedsføring. Det er mange begreper en markedsfører skal ha kontroll på. Jeg vil nå prøve å rydde opp begrepene og forklare hvilken rolle automatiserte e-poster har i en inbound marketing-satsning.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, epost, e-postmarkedsføring

E-postmarkedsføring: Slik skriver du bedre e-poster

Av Tone Hammer 1. august 2017 | 4 minutter lesetid

Er du bevisst på hvordan du ordlegger deg når du sender ut e-poster? Måten du bruker språket på, og ikke minst kjennskap til mottakeren, kan være av stor betydning for om du lykkes med e-postmarkedsføringen din eller ikke. Her er noen enkle tips.

Les mer ›

Temaer: epost, e-postmarkedsføring, digital markedsføring, innhold

3 råd som gir din e-postmarkedsføring bedre resultater

Av Hanne Marthinsen 29. september 2016 | 4 minutter lesetid

Visste du at vi i snitt sjekker e-posten vår 74 ganger i døgnet, og at 54% av alle e-poster åpnes på mobilen? Nyhetsbrev er fortsatt en svært effektiv måte å nå ut til kundene dine på. I dette innlegget deler jeg tre steg til god bruk av e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: e-postmarkedsføring

Nyhetsbrev på e-post er svært effektivt - HVIS du gjør det riktig

Av Elise Hofmo 28. april 2016 | 3 minutter lesetid

E-postmarkedsføring er en kostnadseffektiv måte å nå ut til et stort antall mottakere. Vår erfaring tilsier at slike nyhetsbrev virker veldig bra over tid – HVIS du gjør det riktig. Her er syv tips som kan hjelpe deg å lykkes med dette ofte undervurderte mediet.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, e-postmarkedsføring

7 ideer til smart e-postmarkedsføring

Av Per Raknes 5. april 2016 | 6 minutter lesetid

En ny undersøkelse viser at e-post fremdeles er den mest foretrukne kanalen for kommunikasjon fra bedrifter. I dette innlegget vil jeg gi syv tips til smart e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, digital markedsføring, e-postmarkedsføring

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle